Een heerlijk hotel.
“ Een goed hotel met fantastisch uitzicht op zee. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Lekker uitgebreid ontbijtbuffet. Geen luxe hotel maar wel schoon en op een mooie locatie direct aan de wandelpromenade. Lekkere bedden. Wij hebben genoten en komen zeker terug. “




