Eurostars Puerto de Ibiza reviews

8,7
Fantastisch
8 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
50%
Goed
36%
Gemiddeld
14%
Matig
0%
Slecht
0%
9,7
Locatie
6,2
Kindvriendelijk
8,7
Hygiëne
8,5
Faciliteiten
8,2
Decoratie
9,2
Personeel
7,9
Eten en drinken
8,3
Slaapcomfort
8,4
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (8)

Sorteer
0 - 8 van 8 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Ibiza, Eurostars Hotel en Assistentie

De ligging van het Eurostars hotel dicht bij de haven Ibiza-stad is fantastisch. Alles is op loopafstand, horeca, winkels en (prima!) openbaar vervoer. De kamers zijn heel fijn als je gaat voor een citytrip van een dag of 5. Langer wordt lastig ivm weinig opbergruimte voor je kleding en schoenen. Er is geen plek om je lege bagage op te bergen. De douche zo middenin de kamer is prima, maar het geeft allemaal niet veel privacy. De spiegel van de wasbak is tegenover de spiegel van de kast die je vanuit de hele kamer kan bekijken. Dus reizen met je partner is geen probleem, maar in een andere samenstelling niet aan te raden. De deur van het toilet sloot ook nèt niet goed af, kortom allemaal wat privacygevoelig. Het ontbijt is echt geweldig, zeer uitgebreid, voor ieder wat wils. Wij hebben ook 1 avond in het hotel gegeten voor €25 pp. Dat was een klein buffet, wel met meerdere keuzes maar erg simpel en nauwelijks groenten. De wifi was helemaal prima, de lounge beneden ook en de rooftop bar met terras en zwembad een heerlijke plek. Niet echt geschikt voor kleine kinderen die willen spelen want iedereen wil gewoon chillen en is heel rustig.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2025
Geverifieerd
6,0

Gemiddeld redelijk

We hadden halfpension, kamer, ontbijt en ligging was goed, avondeten erg slecht.

Jasperse
Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2025
Geverifieerd
10

Super

Een mooi modern hotel Met super vriendelijke en behulpzaam personeel .

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 10 juni 2025
Geverifieerd
10

Keurig en schoon hotel

Het hotel heeft een prima ligging nabij het oude centrum van Ibiza. Ook de taxi standplaats is vlakbij. De kamers zijn prima ingericht en schoon. Ook het dakterras en zwembad zijn mooi. Het ontbijt was goed verzorgd en avondeten ook erg lekker.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2024
Geverifieerd
8,0

prima schoon hotel en perfecte ligging

Hotel was netjes en schoon, ontbijt was gewoon oke niks speciaals maar prima, leuk (klein) zwembad op dakterras maar niet verwarmd (brrr... in oktober) bedden voor ons te hard maar daar zullen meningen over verdeeld zijn. Ligging van het hotel is perfect, je loopt vanuit je hotel gelijk het drukke leven van ibiza in winkels terrasjes en oud ibiza (prachtig 🤩) Wij keken vanuit onze hotel kamer zo de drukke rumoerige straat in, maar met het raam gesloten hoor je daar weinig van. Jammer dat als je een hotel boekt met spa erbij maar er alleen in mag als je entree betaald €20p.p (dit was bij ons niet bekend, dat terwijl nog duidelijk gevragen hadden of een 12 jarige ook de spa mocht gebruiken) toch jammer!! Onze moeder/dochter mini vakantie was helemaal Top!!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 19 september 2024
Geverifieerd
10

Super fijn hotel

Erg fijn hotel vlakbij de haven van Ibiza Stad en op 3 minuten loopafstand van het oude centrum. Supervriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer was netjes, fijne bedden. De mat glazen deur voor het toilet schoof wat moeizaam open en dicht. Het ontbijt was prima. Het dakterras met ligbedden en pool maakte het plaatje compleet.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 september 2024
Geverifieerd
8,0

Hotel wat voldoet

Hotel voldeed wat ik verwachte. Soms wat rumoerig op straat maar dat kan je verwachten in centum stad. Hadden wel last van wat mieren in onze kamer. Ontbijt goed, ruim keus. Zwembad op dak is super, netjes en schoon en je kan er wat eten of drinken. Er zijn ook verschillende supermarkten in de buurt om drinken op de kamer te halen. Er staat een kleine koelkast op de kamer.

Smeulders
Laatst bijgewerkt: 22 mei 2024
Geverifieerd
10

Uitstekend hotel met een geweldige ligging

Mooi modern hotel. We hadden een standaard suite. Mooie nieuwe kamers. Goede airco. Grote tv. Fijne inloop regendouche. Groot balkon. Fijn bed. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel. De ligging pal in Ibiza stad is geweldig. En toch weinig lawaai ‘s nachts. Wij gaan zeker terug

Foto's van klanten