Met gezin naar Ibiza
“ Heerlijke vakantie gehad en hotel accommodatie was nu uitstekend, waren hier in afgelopen jaren een aantal keer geweest wat toen minder was. Ook met gezin is het een fijn, je kan het goedkoop maar ook zo duur maken als je maar wil, Spanjaarden zijn altijd vriendelijk en er is in het hele eiland veel te doen en niet alleen waarvan een hoop mensen voor komen. Een aanrader voor iedereen en twee en half uur vliegen vanuit Amsterdam. “




