Grand Palladium White Island Resort & Spa reviews

8,9
Fantastisch
46 reviews
92% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
65%
Goed
23%
Gemiddeld
2%
Matig
10%
Slecht
0%
9,1
Locatie
9,3
Hygiëne
8,3
Kindvriendelijk
8,7
Faciliteiten
8,7
Decoratie
8,0
Animatie
9,3
Personeel
8,9
Eten en drinken
9,2
Slaapcomfort
8,3
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (46)

Sorteer
0 - 10 van 46 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 mei 2026
Geverifieerd
10

Met gezin naar Ibiza

Heerlijke vakantie gehad en hotel accommodatie was nu uitstekend, waren hier in afgelopen jaren een aantal keer geweest wat toen minder was. Ook met gezin is het een fijn, je kan het goedkoop maar ook zo duur maken als je maar wil, Spanjaarden zijn altijd vriendelijk en er is in het hele eiland veel te doen en niet alleen waarvan een hoop mensen voor komen. Een aanrader voor iedereen en twee en half uur vliegen vanuit Amsterdam.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 21 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Fijn verblijf

Eerste all-inclusive vakantie voor ons. Het hotel was vriendelijk/ gastvrij en heeft uitgebreide mogelijkheden. Naast de goede zorg.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 mei 2026
Geverifieerd
10

Super

Het was weer een heerlijke vakantie, heerlijk hotel , goed en lekker eten , fijne bedden , fijn balkon bij de kamer en super vriendelijk personeel 👍🏼❤️

Coppola
Laatst bijgewerkt: 12 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Top hotel

Leuke reis hotel mooi en proper lekker eten enkel weinig animatie.. voor de rest perfect super vriendelijke mensen goede service

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 mei 2026
Geverifieerd
10

Wat gewoon super

Heel goed resort , heel mooi en goed eten. Laatste dag netjes nog even kunnen douchen in keurig afgesloten ruimte. Personeel super vriendelijk. All inclusive was top. Al met al, gewoon super.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2025
Geverifieerd
4,0

Misleidende advertentie van prijsvrij

Het is een leuk klein hotel. Maar de advertentie geeft een heel andere idee. De spa zit er niet bij in en moet je alleen om naar binnen te mogen al extra voor betalen. Het “luxe” deel mag je ook alleen heen als je een extra upgrade doet wat ook weer flink wat kosten met zich mee brengt. Het eten is matig met wel heel vaak lege schalen. Bedjes op het strand waren er niet en bij het zwembad moesten we zelf nu in het naseizoen echt optijd een handdoek leggen. Door de foto’s en de tekst hadden wij een hele andere verwachting wat erg jammer was.

Hamilton
Laatst bijgewerkt: 19 oktober 2025
Geverifieerd
8,0

Goede en slechte dagen gehad

2dagen mochten we het hotel niet uit vanwege de heftige overstroming , er was verder niks te doen in het hotel, dus 2 verloren dagen 🙁auto’s gehuurd die we toen niet konden gebruiken. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Kamers waren ok maar badkamer heeft renovatie nodig.was voor ons geen 5 sterren waardig maar een 4,

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 september 2025
Geverifieerd
6,0

Geen 5 sterren waard !

Mooi hotel maar geen 5 sterren waard . Kamer kan pas na 15.00 uur in gebruik genomen worden . Schoonmaakster komt binnen terwijl no disturb kaart aan de deur hangt. Eten in het restaurant was vaak hetzelfde.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2025
Geverifieerd
10

Top

Geweldig hotel Vriendelijke mensen Fantastisch eten en veel variatie

Mw. D. Veldhorst
Laatst bijgewerkt: 1 augustus 2025
Geverifieerd
10

Fantastisch hotel

Dit is een 5 sterren waardig hotel! Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. Het is overal schoon en fris. Veel divers en heerlijk eten en drinken. Voor iedereen wat wils. De locatie is ideaal, een kwartiertje van de luchthaven en pal aan het strand. Leuke animatie en live muziek bij het zwembad. Wij hadden de superior kamer en deze was lekker ruim, schoon, werkend kluisje en dagelijks werd de minibar aangevuld. Een bubbelbad in de badkamer, het kon niet op.

Foto's van klanten