Iberostar Selection Santa Eulalia Ibiza reviews

9,3
Fantastisch
67 reviews
98% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
71%
Goed
24%
Gemiddeld
3%
Matig
2%
Slecht
0%
8,2
Locatie
9,5
Hygiëne
7,2
Kindvriendelijk
9,1
Faciliteiten
8,8
Decoratie
9,7
Personeel
9,2
Eten en drinken
8,9
Slaapcomfort
8,7
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (67)

Sorteer
0 - 10 van 67 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 mei 2026
Geverifieerd
10

Mooi hotel en een fijne plek om te zijn

Vriendelijk personeel, goed eten, aan de zee. Aan de voorkant is het een bouwput wat in volle gang is, al heb je daar alleen last van als je op het balkon zit.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Personeel prima ,kamer klein.

De service prima en vriendelijk personeel. Ontbijt goed,werd niet altijd direct aangevuld. De kamer was klein en niet praktisch ingericht. Kledingkast in badkamer.. Ligging goed en rustig. Helaas (te) weinig parkeerruimte bij het hotel.

Visscher
Laatst bijgewerkt: 4 mei 2026
Geverifieerd
10

Tophotel

Iberostar is een geweldig hotel. Supervriendelijk personeel, schone mooie kamers, heerlijke ligbedden en een fantastisch ontbijt. Een aanrader voor iedereen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 12 april 2026
Geverifieerd
10

Prima accomodatie

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 7 april 2026
Geverifieerd
10

Ontstressen, verwend worden

Het hotel is super schoon, fantastisch personeel en heerlijk eten en drinken. Je wordt gezien en absoluut verwend. Aanrader dus.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 april 2026
Geverifieerd
10

Aangename ervaring

Bij het aankomen in het hotel voel je al direct thuis door de hartelijke ontvangst door het personeel. De kamers zijn ruim genoeg en heel netjes. We kregen een upgrade van de kamer naar side sea view, hierbij heb je zicht op zee en het zwembad. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en lekker. Wij komen nog terug!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 januari 2026
Geverifieerd
10

Geen toelichting bij de review gegeven

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 november 2025
Geverifieerd
10

Prachtig hotel

Prachtig hotel met - voor ons half pension - zeer uitgebreide ontbijt- en diner buffet. Drankjes en snacks bij het zwembad bestel je aan je tafel, geef je je kamernummer op en zet je handtekening. Bij vertrek reken je die af. Of eerder kan natuurlijk ook. Kamer werd iedere dag schoongemaakt. Op elke etage staan drinkwaterzuilen, er is een koelkastje op de kamer en een geweldig grote zeer ruime douche. Mooi zwembad met voldoende ligbedden en je krijgt badlakens te leen. Het hotel ligt in een buitenwijk, een auto huren is echt een aanrader. Er is geen zandstrand bij het hotel. Wij hebben genoten van de luxe van het hotel. Een paar avonden live muziek in de bar. Eind oktober is er trouwens weinig meer te doen op Ibiza. Temperatuur was heerlijk, eind oktober was het nog 22-23 graden, heerlijk.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 november 2025
Geverifieerd
10

Alles Top

Foto's van klanten