Sirenis Club Siësta
“ Mooie standaard 2 persoonskamer, eten en drinken is all inclusief en zeer gevarieerd van ontbijt tot en met diner. Fijn hotel met vriendelijk personeel! “

“ Mooie standaard 2 persoonskamer, eten en drinken is all inclusief en zeer gevarieerd van ontbijt tot en met diner. Fijn hotel met vriendelijk personeel! “
“ We zaten in hoofdgebouw, mooie kamer, fijn bed. Badkamer douchevloer was erg glad, we hadden er een handdoekje neergelegd, na 2 dagen kregen we een antislipmat, hadden we ook zelf om kunnen vragen. Eten was prima, elke dag iets anders en a la carte restaurant is buiten, heel gezellig. Vriendelijk personeel, vooral Jessica in restaurant en leuke animatie geregeld door Pierre. “
“ Wij zijn net terug en heeft en super vakantie gehad. Hotel is 15 minuten lopen van boulevard en het eten was top. Hotel bedden were heerlijk Het Hotel personeel waren zo vriendelijk en animatie team waren super leuk. Wij zullen nog een keer gaan. “
“ Alles is perfect geregeld, t eten is heel erg goed en afwisselend “
“ Bij aankomst vroegen we of we voor onze dochter, een aparte kamer konden bijboeken. Ze gingen kijken en nog geen half uur later werden we naar een grotere kamer omgeboekt (soort familiekamer) zonder iets extra’s hoeven te betalen. Dit was echt top geregeld. Al het hotelpersoneel is super vriendelijk en uiterst behulpzaam. Laatste dag ook nog om 5 u in de ochtend kunnen ontbijten. “
“ Geen toelichting bij de review gegeven “
“ Kleinschalige accommodatie. Klein zwembad en een baby, peuterbad. De accommodatie is meer gericht op volwassenen. Mooie schone kamer en goed bed. Animatie is gericht op volwassenen. Zeer vriendelijk personeel. Er is 3 keer per dag een uitgebreid buffet. Voor ieder wat wils. “
“ Fijn hotel, met super personeel, heerlijk eten niet ver van 't strand “
“ Een rustige locatie , je kunt prima lopen naar dichtstbijzijnde wat groter plaatsje. Je loopt zo langs boulevard , strand. Vanuit dit plaatsje kun je prima de bus nemen naar verschillende locaties. Wij hebben vanuit het hotel een taxi genomen naar Ibiza stad (ook een aanrader) dit kost ongeveer €50 heen en terug “