
“ Vriendelijk en behulpzaam personeel, goed eten, kamers netjes schoon. Kamers worden momenteel, vleugel voor vleugel, gerenoveerd. “
“ Wij hebben specifiek dit hotel geboekt om in april een binnenzwembad te hebben. Bij aankomst werd aangegeven dat dit niet in gebruik was. Er is veel lawaai in het hotel (animatie tot 23:00 en later indien er een trouwfeest is) en het is niet proper. Het personeel is niet bepaald vriendelijk aan de balie. Wel fijn: ruime, gratis parking. “
“ prachtig en groot en schoon hotel geweldig en vriendelijk personeel, prachtige zwembaden en een jaccussi geweldig. T lag wel 1 half uur lopen naar t centrum; voor ons geen probleem. “
“ Ik had all-inclusive, maar ik heb er geen gebruik van gemaakt. Het eten was niet lekker. Ik ben geen moeilijke eter, maar er was weinig keuze en het was niet mijn ding. De kamers waren verder wel schoon. “
“ Ik zou niet aanraden om hier te verblijven. Slecht eten, onvriendelijk personeel en afgelegen locatie. “
“ Slecht eten. al het eten was koud vanaf dag 1. Brood was droog en oud. Snacks voor de middag waren alleen maar mini broodjes die er de halve dag niet gekoeld stonden. Hadden all in maar hebben de hele week buiten de deur gegeten,. Na 2 maal klagen kregen we een bon voor de spa maar was niet mede gedeeld dat de spa voor de helft dicht was en dat er alleen een sauna en turks stoombad open was en de zwembaden en jacuzzi niet. “




