Beatriz Costa & Spa reviews

6,4
Gemiddeld
182 reviews
71% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
9%
Goed
47%
Gemiddeld
16%
Matig
16%
Slecht
12%
6,7
Locatie
6,7
Hygiëne
6,9
Kindvriendelijk
6,6
Faciliteiten
6,7
Decoratie
7,2
Animatie
7,7
Personeel
6,5
Eten en drinken
7,1
Slaapcomfort
6,7
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (182)

Sorteer
0 - 10 van 182 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 22 april 2026
Geverifieerd
8,0

Vriendelijk en behulpzaam personeel, goed eten, kamers netjes schoon. Kamers worden momenteel, vleugel voor vleugel, gerenoveerd.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 19 april 2026
4,0

Geen hoogvlieger

Wij hebben specifiek dit hotel geboekt om in april een binnenzwembad te hebben. Bij aankomst werd aangegeven dat dit niet in gebruik was. Er is veel lawaai in het hotel (animatie tot 23:00 en later indien er een trouwfeest is) en het is niet proper. Het personeel is niet bepaald vriendelijk aan de balie. Wel fijn: ruime, gratis parking.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 28 maart 2026
Geverifieerd
8,0

fijn hotel met lief en behulpzaam personeel

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 7 februari 2026
Geverifieerd
10

gewoon goed

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 februari 2026
Geverifieerd
8,0

EEn prachtig en groot hotel

prachtig en groot en schoon hotel geweldig en vriendelijk personeel, prachtige zwembaden en een jaccussi geweldig. T lag wel 1 half uur lopen naar t centrum; voor ons geen probleem.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 21 december 2025
Geverifieerd
6,0

All-inclusive

Ik had all-inclusive, maar ik heb er geen gebruik van gemaakt. Het eten was niet lekker. Ik ben geen moeilijke eter, maar er was weinig keuze en het was niet mijn ding. De kamers waren verder wel schoon.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 december 2025
Geverifieerd
2,0

Niet aanraden

Ik zou niet aanraden om hier te verblijven. Slecht eten, onvriendelijk personeel en afgelegen locatie.

Lenting
Laatst bijgewerkt: 28 november 2025
Geverifieerd
2,0

matig hotel

Slecht eten. al het eten was koud vanaf dag 1. Brood was droog en oud. Snacks voor de middag waren alleen maar mini broodjes die er de halve dag niet gekoeld stonden. Hadden all in maar hebben de hele week buiten de deur gegeten,. Na 2 maal klagen kregen we een bon voor de spa maar was niet mede gedeeld dat de spa voor de helft dicht was en dat er alleen een sauna en turks stoombad open was en de zwembaden en jacuzzi niet.

Foto's van klanten