Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 mei 2025
Geverifieerd
“ Geen toelichting bij de review gegeven “

“ Geen toelichting bij de review gegeven “
“ alles wat je maar zou willen. geen behoefte om meer te schrijven. beetje onzin, alles is immers perfect “
“ Prachtige ligging. Mooie huizen, van alles voorzien. Uitmuntende service, erg vriendelijke en behulpzame mensen. Absoluut aanbevelenswaardig. Gaan volgend jaar zeker weer. Nog niet eerder zo,n kwaliteit in alle opzichten meegemaakt. “
“ Er is geen animatie en restaurant op het park wat het heel relaxed en rustgevend maakt. Er zitten op loopafstand meerdere restaurants aan de boulevard en bij de winkels, dit maakt alles helemaal af. Als je op zoek bent naar rust en ruimte, dan zit je hier op het juiste adres. “


