Fantastisch 😍
“ Heerlijke plek, uitstekend hotel fijne sfeer “

“ Heerlijke plek, uitstekend hotel fijne sfeer “
“ Uitstekend op alle vlak : eten, netheid, personeel, accommodatie, ligging… Enig minpunt voor ons : kamer was op beneden verdieping dus geen zeezicht, maar wel pluspunt ons terras gaf direct toegang naar zwembad dus dit was praktisch . Strand en strandbar aan overkant v straatje (doodlopend) dus rustig. Vlakbij winkels “
“ Prachtig hotel, overal zitjes en ligplekken voldoende bij de zwembaden. Lief personeel, schoon, perfecte bedden, heerlijk eten. Service meer dan verwacht. De receptioniste heeft alles gedaan om achter de tijd van de transfer te komen, toen - de reisorganisatie - het naliet ons daarvan op de hoogte te stellen. Niets op aan te merken. Dikke 10! “
“ Geen toelichting bij de review gegeven “
“ Heerlijk hotel met super vriendelijk personeel. “
“ In dit top hotel werken erg vriendelijke mensen, alles voldoet aan de verwachting, alleen zijn de kamer en badkamer niet al te ruim. (Wel heel schoon) Dat zou dan ook het enige minpuntje kunnen zijn!! Het eten is fantastisch, evenals de omgeving van het hotel, met de baai “voor de deur”. Fantastische dagen gehad!! “
“ Het hotel heeft een mooie ligging aan de baai met strand. Je loopt vanuit het hotel zo het strand op. Ook zijn er diverse zwembaden en enkele voor adults only. Daardoor blijft het hotel geschikt voor mensen met en zonder kinderen. De kamers zijn netjes en mooi ingericht en erg schoon. Iedere dag wordt er schoongemaakt en de handdoeken gewisseld. “
“ Mooie locatie aan de baai, modern hotel, ruim opgezet, op loopafstand van het centrum “




