Inturotel Cala Esmeralda Beach Hotel & Spa reviews

9,9
Fantastisch
9 reviews
99% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
100%
Goed
0%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
10
Locatie
9,6
Hygiëne
8,5
Kindvriendelijk
9,3
Faciliteiten
9,6
Decoratie
6,0
Animatie
9,6
Personeel
9,5
Eten en drinken
9,6
Slaapcomfort
8,9
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (9)

Sorteer
0 - 9 van 9 reviews
Roubos
Laatst bijgewerkt: 26 april 2026
Geverifieerd
10

Fantastisch 😍

Heerlijke plek, uitstekend hotel fijne sfeer

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2025
Geverifieerd
10

Mooi, rustig hotel

Uitstekend op alle vlak : eten, netheid, personeel, accommodatie, ligging… Enig minpunt voor ons : kamer was op beneden verdieping dus geen zeezicht, maar wel pluspunt ons terras gaf direct toegang naar zwembad dus dit was praktisch . Strand en strandbar aan overkant v straatje (doodlopend) dus rustig. Vlakbij winkels

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 13 september 2025
Geverifieerd
10

Paradijs

Prachtig hotel, overal zitjes en ligplekken voldoende bij de zwembaden. Lief personeel, schoon, perfecte bedden, heerlijk eten. Service meer dan verwacht. De receptioniste heeft alles gedaan om achter de tijd van de transfer te komen, toen - de reisorganisatie - het naliet ons daarvan op de hoogte te stellen. Niets op aan te merken. Dikke 10!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 10 augustus 2024
Geverifieerd
10

Geen toelichting bij de review gegeven

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 19 mei 2024
Geverifieerd
10

Top accommodatie

Heerlijk hotel met super vriendelijk personeel.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 22 juni 2023
Geverifieerd
10

Topaccomodatie!

In dit top hotel werken erg vriendelijke mensen, alles voldoet aan de verwachting, alleen zijn de kamer en badkamer niet al te ruim. (Wel heel schoon) Dat zou dan ook het enige minpuntje kunnen zijn!! Het eten is fantastisch, evenals de omgeving van het hotel, met de baai “voor de deur”. Fantastische dagen gehad!!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 24 mei 2022
10

Mooie ligging, schoon, goed eten, kindvriendelijk

Het hotel heeft een mooie ligging aan de baai met strand. Je loopt vanuit het hotel zo het strand op. Ook zijn er diverse zwembaden en enkele voor adults only. Daardoor blijft het hotel geschikt voor mensen met en zonder kinderen. De kamers zijn netjes en mooi ingericht en erg schoon. Iedere dag wordt er schoongemaakt en de handdoeken gewisseld.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 mei 2022
Geverifieerd
10

Prima hotel, vriendelijke bediening, prima keuken

Mooie locatie aan de baai, modern hotel, ruim opgezet, op loopafstand van het centrum

Foto's van klanten