prima hotel
“ Begin:Vliegveld Mallorca de Palma is zeer onduidelijk( 45 min. lopen zoeken waar je je bagage kon ophalen)en onvriendelijk personeel. Transfer was prima, maar ook weer zoeken waar je moet zijn. Hotel: eten is veel, lekker en gevarieerd. Bed was heerlijk, zo ook de regendouche. Ook is het daar schoon. Ik had een klein koelkastje. Alleen mijn kamer was pal boven de bar, waar je ook buiten kon zitten... maar niet zoveel last van gehad, want het weer was zeer jammerlijk., dus mensen zaten niet tot laat buiten...van de 7 dagen, 3 dagen echt zonnig, de rest van de dagen kwakkelweer( sommige dagen koud en zeer winderig) Personeel aardig, maar spreken beter duits dan engels. Ook werd ik als Duitse aangezien en begonnen dan ook duits tegen mij te praten , wat ik dus niet spreek. De sport en welness waren prima. Vanwege het niet zo beste weer regelmatig gesport en heb ook een massage geboekt, die heerlijk was. Zwembad was prima. In de buurt niet veel te doen, wel een winkelstraatje met wat winkels met snuisterijtjes en 3 supermarktjes. Strand is vlakbij en prima. Maar de rest van de omgeving veel gebouwen in aanbouw, waar ik 2 middagen van mee mocht genieten. Kijk wel uit daar naar wat onverwachte drempels. Er komen heel veel Duitsers en Engelsen!! Zou ik nog een keer terug gaan naar dit hotel, denk ik van wel. Maar dan geen kamer boven de bar.Het was gewoon jammer dat het weer niet meezat, maar daar kan het hotel niets aan doen, natuurlijk. “
