Slechte ervaring…
“ Hier is een nette maar duidelijke negatieve recensie: Wij verbleven hier afgelopen weekend en helaas was onze ervaring erg teleurstellend. Bij aankomst merkten we dat de airconditioning op onze kamer lekte, waardoor één van de bedden nat werd. Toen we dit meldden bij de receptie, werden we niet serieus genomen. Op het moment dat we vroegen of iemand naar de kamer kon komen kijken en of we een nieuw kussen konden krijgen, werd er zichtbaar en hoorbaar diep gezucht door het personeel. Uiteindelijk kwam er iemand langs die zonder grondig te kijken concludeerde dat er niets aan de hand was. Toen we later die avond terugkwamen op de kamer, bleek het bed opnieuw nat te zijn en was de airconditioning volledig uitgevallen. Ook deze melding werd niet serieus opgepakt. Hierdoor hebben we de rest van ons verblijf zonder werkende airconditioning moeten doorbrengen. Daarnaast was één van de matrassen in onze kamer van zeer slechte kwaliteit. Het matras was erg hard en de veren waren duidelijk voelbaar, terwijl de andere twee personen in ons gezelschap wel een comfortabel matras hadden. Toen ik vroeg of het mogelijk was om het matras te vervangen, werd er opnieuw gezucht en werd gezegd dat er iemand langs zou komen. Helaas is er vervolgens nooit iemand verschenen. Ook de algemene voorzieningen vielen tegen. De eetzaal oogt sterk verouderd en kan wel een opknapbeurt gebruiken. Het zwembad lag bovendien het grootste deel van de dag in de schaduw, waardoor het minder aantrekkelijk was om daar tijd door te brengen. Wat ons het meest tegenviel was niet eens de staat van de faciliteiten, maar de manier waarop klachten werden behandeld. We voelden ons gedurende het hele verblijf niet serieus genomen. Om die reden zouden wij dit hotel niet aanbevelen. “




