Grupotel Orient reviews

9,1
Fantastisch
13 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
56%
Goed
44%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
9,1
Locatie
8,5
Kindvriendelijk
9,5
Hygiëne
9,3
Faciliteiten
9,0
Decoratie
7,0
Animatie
9,7
Personeel
9,3
Eten en drinken
8,7
Slaapcomfort
9,0
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (13)

Sorteer
0 - 10 van 13 reviews
Van Der Vliet
Laatst bijgewerkt: 11 juni 2026
Geverifieerd
10

Prachtig hotel !

Een prachtig mooi hotel , mooie schone kamers met een mooie badkamer. Zeer vriendelijk personeel, en het eten was fantastisch! Een gezellige poolbar bij een mooi zwembad

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 8 september 2025
Geverifieerd
8,0

Fijn hotel

Wij komen hier al een aantal jaren fijn hotel . Uitstekend ontbijt en diner in buffetvorm vriendelijk personeel

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2025
Geverifieerd
8,0

Perfect gelegen; rustig, maar op 5 minuten afstand vd gezellige/drukke boulevard/zee..

Alleenstaande met 2 puber kinderen. (13/15) Schoon en netjes. Zeer vriendelijk personeel. Voldoende keuze gerechten all inclusief bij het ontbijt en avondeten, alleen de lunch wat minder. Jammer dat snacks en ijsjes niet onder de all inclusief vallen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 mei 2025
Geverifieerd
10

Super mooie plek

Heerlijk hotel, vriendelijk personeel, prachtige tuin met mooi zwembad. Vlakbij het strand, wij komen zeker weer!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 17 september 2024
Geverifieerd
10

Fijn hotel

Hotel leg op 15 minuten van vliegveld met de taxi ben je gemiddeld 20 euro kwijt en leg ook dicht bij hoofdstad palma waar genoeg te zien is Bij de receptie word je gastvrij ontvangen het overige personeel is heel vriendelijk kamer is netje schoon Buien mooi zwembad en er is een binnenbad aanwezig Ontbijt en avond eten is goed er is een ruime keuze Wij komen hier al een aantal jaren voelt als thuis komen dus we komen zeker weer terug

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 september 2024
Geverifieerd
8,0

vakantie 2024

Goed hotel, prima ontbijt en diner, aardig personeel, de ligging van het hotel was voor ons prima, stukje lopen naar strand en boulevard, geen geluidsoverlast van uitgaansleven

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 juli 2024
Geverifieerd
10

Geen toelichting bij de review gegeven

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 mei 2024
Geverifieerd
10

Top verblijf

Prima verblijf, super vriendelijk personeel, uitgebreide keuze in buffetten. En ook erg goed met het verzorgen van glutenvrij dieet. Mooi zwembad. Alleen het weer was minder.

Foto's van klanten