tent Playa de Palma reviews

8,7
Fantastisch
8 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
44%
Goed
56%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
8,2
Locatie
6,5
Kindvriendelijk
8,7
Hygiëne
7,7
Faciliteiten
8,3
Decoratie
9,5
Personeel
8,5
Eten en drinken
8,0
Slaapcomfort
8,8
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (8)

Sorteer
0 - 8 van 8 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Zeer tevreden!

In dit hotel is iedereen vriendelijk en behulpzaam. De kamer was netjes en schoon. Werd ook elke dag schoongemaakt. We hadden 3 losse bedden en deze lagen prima. Het ontbijt was geweldig. Je kunt er onbeperkt eten tussen 8 en 13.30 uur, als je dat zou willen. Wij waren er alleen smorgens en vervolgens verlieten Wij het hotel. Het is er wel wat gehorig en het hotel zit aan een drukke weg. Voor ons is dat geen probleem, houdt wel van wat leven om me heen. Kun je hier niet tegen, dan zou ik alleen daarom een ander hotel kiezen. De dag van uitchecken konden we onze spullen nog even in een bagageruimte neerzetten, dit was erg prettig. We werden namelijk om 14 uur opgehaald vanaf ons hotel en om 12 uur moest je uitgecheckt zijn. De zwembaden zijn niet verwarmd, dus zwemmen was geen succes eind april. Maar verder was alles goed voor elkaar en wij zouden er zeker naar terug gaan.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2025
Geverifieerd
8,0

Tent Playa de Palma

Prima hotel en keurige kamer, bij het inchecken moesten we ons alle drie digitaal aanmelden, dit duurde wat lang.We sliepen met 2 volwassenen en 1 kind van 12 op de kamer, voor onze dochter stond er een één persoons bed klaar. In de ochtend konden we ontbijten/brunchen tot 13:30, er is geen mogelijkheid om in de avond in het hotel te eten, hiervoor met je naar de boulevard. Het hotel ligt aan een behoorlijk drukke straat dus het was redelijk gehorig in de nacht. Wij waren er in de periode van 11-11 t/m 18-11, in ons hotel zaten veel jongeren waardoor het druk was, tijdens het slapen hebben we hier geen last van gehad. De bushalte staat pal voor de deur, met lijn 32 ben je voor €2 p.p. ben je met 25 min in Palma, betalen kan in de bus alleen contant. Link en recht van het hotel om 2/3 min lopen staat een Lidl en een grote Mercadona. Afstand tot de boulevard en strand is max 5 min lopen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 15 april 2024
Geverifieerd
10

Fijn verblijf met vriendelijk personeel

We werden goed ontvangen konden eerder de kamer in en super handig dat het ontbijt vrij in uitlopen was tot 13.30u. De kamer was ruim en schoon, prima eten en de locatie is dicht bij diverse winkels en het strand! Tip om fietsen te huren

Litjens
Laatst bijgewerkt: 9 oktober 2023
Geverifieerd
10

Goed hotel!

Het hotel is echt goed. Het personeel is super vriendelijk en zeer behulpzaam. Het ontbijt was prima, maar de koffie niet te drinken. Gelukkig kun je voor €2,- een goede koffie halen bij het Nespresso apparaat. De kamers zijn klein, maar netjes. Een beetje gehorig, maar niet zo erg dat ik er echt last van had. De zwembaden waren niet verwarmd, maar met deze temperaturen was dat eigenlijk wel lekker! De locatie van de accommodatie was ook prima. Een paar minuten lopen van het strand. Wel lag er voor de deur een soort voetbal/basketbal veld, waar 's avonds de locale jeugd speelde. Wanneer het donker werd gingen er 4 grote felle lampen aan. Als je net zoals ik een kamer hebt met uitzicht daarop, kun je daar wel last van ervaren. Ook is er een school om de hoek. Zelf heb ik hier geen last van gehad, maar ik denk dat sommige mensen daar wel last van zouden kunnen hebben. Veel Duitse gasten. Volgens mij was ik de enige Nederlander in het hotel. Ik heb een prima vakantie gehad, maar voor de volgende keer kies ik toch een andere plek in Spanje!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 13 oktober 2019
7,0

Eenvoudig maar netjes hotel.

Vriendelijk personeel. Jammer dat er geen animatie is.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 10 juli 2019
8,0

Fijne familievakantie

Leuk resort voor familie met kinderen met veel faciliteiten. Wij zaten in het Magnus gedeelte met een eigen zwembad met klein kindergedeelte. Dit gedeelte was niet zo masaal als het andere gedeelte waar de splashpool is. Hier zie je dan ook dat handdoeken weggehaald worden wanneer men geen gebruik van de ligbedden maakt. Eten was goed voor 4 ster met veel variatie.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 mei 2019
7,0

Goed hotel, voor een kort verblijf

Erg gehorig hotel. Eten is gevarieerd en goed maar niet altijd warm. Personeel is vriendelijk. Je bent zo bij het strand en uitgaansleven, en er zijn twee zwembaden. Niet heel diep en niet heel schoon. Bij het zwembad zijn weinig bedjes.