Zeer tevreden!
“ In dit hotel is iedereen vriendelijk en behulpzaam. De kamer was netjes en schoon. Werd ook elke dag schoongemaakt. We hadden 3 losse bedden en deze lagen prima. Het ontbijt was geweldig. Je kunt er onbeperkt eten tussen 8 en 13.30 uur, als je dat zou willen. Wij waren er alleen smorgens en vervolgens verlieten Wij het hotel. Het is er wel wat gehorig en het hotel zit aan een drukke weg. Voor ons is dat geen probleem, houdt wel van wat leven om me heen. Kun je hier niet tegen, dan zou ik alleen daarom een ander hotel kiezen. De dag van uitchecken konden we onze spullen nog even in een bagageruimte neerzetten, dit was erg prettig. We werden namelijk om 14 uur opgehaald vanaf ons hotel en om 12 uur moest je uitgecheckt zijn. De zwembaden zijn niet verwarmd, dus zwemmen was geen succes eind april. Maar verder was alles goed voor elkaar en wij zouden er zeker naar terug gaan. “
