allsun Palmira Cormorán reviews

9,3
Fantastisch
10 reviews
99% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
79%
Goed
9%
Gemiddeld
12%
Matig
0%
Slecht
0%
9,7
Locatie
7,3
Kindvriendelijk
9,5
Hygiëne
9,1
Faciliteiten
8,9
Decoratie
9,7
Personeel
8,9
Eten en drinken
8,5
Slaapcomfort
9,1
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (10)

Sorteer
0 - 10 van 10 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 juni 2026
Geverifieerd
10

Mooi hotel goede locatie

Kwamen aan rond 14.00 stonden bij de incheckbalie toen zei de vrouw ga maar eerst wat eten buffet is nog 15 minuten open,we hadden wel trek dus erg klantvriendelijk. Daarna incheckbalie,alles vlot geregeld kamer eerste verdieping ook fijn,zwembad achter erg mooi en water was heerlijk je kon er zo in met weinig moeite denk verwarmd...zwembad voor niet ingeweest maar ook erg gezellig ! Eten buffet ook goed er ligt altijd wel wat lekkers bij ,toetjes ook lekker.veel Duitsers maar dat vind ik niet erg daar heb je geen last van die zijn rustig en gezellig.kamer werd goed schoongemaakt ook top! Handdoeken gehuurd scheelt weer in de koffer, en terugreis was vroeg maar vanaf 4.00 konden we ontbijten in de ontbijtzaal daar stond wat uit het assortiment klaar dat was ook erg gastvrij! Kortom alles was naar wens!! Voor sommige drankjes moest je wel bij betalen maar er was genoeg wat je kon pakken. Ligging ook goed gelijk in de winkelstraat 1 minuut lopen en strand 3 minuten. 2 bedjes parasol 20,50 op de eerste rij vooraan. Ik ga zeker weer keer terug!!

Ton
Laatst bijgewerkt: 5 juni 2026
Geverifieerd
10

Superrrrr

Geweldig hotel, fijne kamers, zalig eten en zeer vriendelijk personeel

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 juli 2025
Geverifieerd
10

Geweldig hotel

Super netjes, schoon hotel. Vriendelijk personeel. Er werd opgetreden tegen handdoeken leggers. Wel voornamelijk Duitse gasten.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 juni 2025
Geverifieerd
10

genieten hier !

Heerlijke week gehad. Mensen zijn super vriendelijk en denken met je mee. Alles schoon en netjes. Vlakbij prachtige baai waarbij je je tenen nog ziet als je tot de middel in het water staat. Eten echt verrassend goed!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 10 maart 2025
Geverifieerd
6,0

Top vakantie, hotel kan beter

Mooie streek, top vakantie, hotel kon beter

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 11 september 2024
Geverifieerd
8,0

Fijn hotel

Een prachtig hotel. Het hotel is gerenoveerd alleen de gangen in het hotel naar de kamers hebben ze (nog) niet gedaan. Super aardig personeel. Op nog geen 50 meter sta je in de lange winkelstraat van Peguera. Bij het zwembad is het erg stil. Geen achtergrond muziek. Het eten is prima. Kregen omdat we zoveel jaar getrouwd waren een fles champagne en fruit op de kamer bezorgd.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2024
Geverifieerd
10

Top hotel

Schitterend hotel, zeer vriendelijk personeel. Eten ook goed. 2 zwembaden met voldoende ligbedden. Top vakantie gehad, gaan zeker nog een keer terug.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2023
Geverifieerd
10

Heerlijke vakantie!

Mooie locatie, ongeveer 200 meter lopen naar het strand, naast allerlei winkels en mooie boulevard. Net hotel, 2 zwembaden ( niet heel groot maar prima). 2 Maal daags een groot buffet met ruim voldoende keuze en lekker eten. Heel prettig personeel. Fijne kamers, fijne bedden.

Foto's van klanten