Mooi hotel goede locatie
“ Kwamen aan rond 14.00 stonden bij de incheckbalie toen zei de vrouw ga maar eerst wat eten buffet is nog 15 minuten open,we hadden wel trek dus erg klantvriendelijk. Daarna incheckbalie,alles vlot geregeld kamer eerste verdieping ook fijn,zwembad achter erg mooi en water was heerlijk je kon er zo in met weinig moeite denk verwarmd...zwembad voor niet ingeweest maar ook erg gezellig ! Eten buffet ook goed er ligt altijd wel wat lekkers bij ,toetjes ook lekker.veel Duitsers maar dat vind ik niet erg daar heb je geen last van die zijn rustig en gezellig.kamer werd goed schoongemaakt ook top! Handdoeken gehuurd scheelt weer in de koffer, en terugreis was vroeg maar vanaf 4.00 konden we ontbijten in de ontbijtzaal daar stond wat uit het assortiment klaar dat was ook erg gastvrij! Kortom alles was naar wens!! Voor sommige drankjes moest je wel bij betalen maar er was genoeg wat je kon pakken. Ligging ook goed gelijk in de winkelstraat 1 minuut lopen en strand 3 minuten. 2 bedjes parasol 20,50 op de eerste rij vooraan. Ik ga zeker weer keer terug!! “
