FERGUS Club Europa reviews

7,5
Fantastisch
66 reviews
85% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
24%
Goed
49%
Gemiddeld
11%
Matig
11%
Slecht
5%
7,7
Locatie
7,5
Hygiëne
8,6
Kindvriendelijk
7,6
Faciliteiten
7,2
Decoratie
8,4
Animatie
8,0
Personeel
7,8
Eten en drinken
7,6
Slaapcomfort
7,6
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (66)

Sorteer
0 - 10 van 66 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 juni 2026
Geverifieerd
4,0

Voor ons nooit meer

Vriendelijk personeel bij de receptie maar voor ons kon de manger niets betekenen. Mijn man was onlangs geopereerd en werden boven aan de hoogste Magnus suite die er was geplaatst. Totaal geen coulance. Dit heeft onze vakantie groten deels niet aan onze verwachtingen voldaan. Erg jammer. En ga vooral niet naar Fergus Club Europe op vakantie tijdens Bank holidays check.dat! Mega druk!

Capel
Laatst bijgewerkt: 26 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Fijne plek

Fergus is een mooi opgezette resort in een mooie omgeving, waar je je niet hoeft te vervelen. Supermarkten en winkels op loopafstand. Gratis Shuttle Service van & naar het strand. Voldoende keuze qua eten en elke avond live entertainment! Geen plek als je slecht te been bent, heel veel hellingen en verwacht geen 4 of 5 sterren hotel, maar wel waar voor je geld als je tussen de vingers kan kijken. Het zat voornamelijk in het achterstallig onderhoud en in de kamer was wel het nodige renovatie nodig. Het wordt wel dagelijks goed schoongemaakt en dat was voor ons het belangrijkste.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 mei 2026
Geverifieerd
10

Geweldig

Alles verliep soepel Accommodatie was top Heb heel erg genoten

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 mei 2026
Geverifieerd
10

Vakantie in Paguera, Mallorca

Het was een heerlijke vakantie, genoeg mogelijkheden tot ontspanning, met ruimte om je terug te trekken in je eigen appartement.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 7 mei 2026
Geverifieerd
10

Hele fijne vakantie gehad, zonder zorgen

De accommodatie was perfect.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 7 mei 2026
Geverifieerd
10

Fijn hotel

We hebben een fijne vakantie gehad bij Fergus club. Schoon appartement, lekker eten en drinken en genoeg te doen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 mei 2026
Geverifieerd
6,0

Goed hotel en goed ingericht voor kinderen, veel animatie en goed zwembad voor de kleinere kinderen. Alleen de kamers zijn moeilijk bereikbaar, je moet goed ter been zijn, want als kamer boven in ligt moet je stijl omhoog lopen, is erg zwaar, dit moet vermeld worden bij je boeking. Het is in zijn geheel wel erg gedateerd. Maar we hebben ons goed vermaakt.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 mei 2026
Geverifieerd
10

Fantastisch

Alles was Goed geregeld Personeel , bezoekers Iedereen was vriendelijk Eten was goed Prachtig uitzicht Ja wij hebe enorm genoten hopelijk komen we snel weer terug

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 29 april 2026
Geverifieerd
8,0

Fijne vakantie gehad

Leuke accomodatie vooral voor kids Heel schoon en leuk personeel, strand is lekker dichtbij alleen terug lopen is een ding omdat je omhoog loopt. Avondeten is redelijk hetzelfde met 1 a 2 gerechten die ze varieren het dessert is wel top. En de kamer met jacuzzi op het dak is wel een hoogtepunt. Al met al een leuke vakantie gehad.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 november 2025
Geverifieerd
2,0

Niet 4* waardig

Tijdens ons verblijf in het hotel werden we geconfronteerd met meerdere ernstige tekortkomingen. De gebouwen vertoonden duidelijke tekenen van achterstallig onderhoud, wat meteen bij aankomst al een negatieve indruk gaf. In het restaurant viel het eten zwaar tegen: het ontbrak volledig aan smaak en finesse. Bovendien was de akoestiek in de eetruimte slecht geregeld, waardoor het er bijzonder rumoerig was en een ontspannen maaltijd onmogelijk werd. Ook de kamer liet te wensen over. Bij binnenkomst hing er een penetrante geur die niet te negeren viel, en tot onze verbazing troffen we schimmel aan op het plafond. De lakens waren niet fris en vertoonden bloedvlekken, wat de indruk wekte dat hygiëne hier geen prioriteit is. Al met al was het verblijf teleurstellend en verre van het comfort en de kwaliteit die men van een vier sterren hotel mag verwachten.

Foto's van klanten