Ona Palmira Paguera (ex Palmira Paguera and Suites) reviews

7,8
Fantastisch
19 reviews
89% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
36%
Goed
31%
Gemiddeld
21%
Matig
12%
Slecht
0%
8,9
Locatie
6,6
Kindvriendelijk
7,4
Hygiëne
6,8
Faciliteiten
6,9
Decoratie
8,1
Personeel
7,6
Eten en drinken
7,8
Slaapcomfort
7,2
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (19)

Sorteer
0 - 10 van 19 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Fijne vakantie

One palmira Paquera is een aanrader, Ligging is goed , hotel ziet er top uit en ontbijt was zeer uitgebreid. Ook Paquera is een plaats waar je je prima vermaakt en wat mooie stranden heeft. Nadeel maar dat is van reisorganisatie dat je 4 uur van te voren opgehaald wordt voor reisje van normaal 35 minuten naar vliegveld. Dus na nog wat hotels bij langs te zijn geweest om 3 uur 's nachts al op vliegveld staat. Volgende keer toch taxie ?

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 mei 2026
Geverifieerd
10

Rustig hotel

Een rustig hotel, van alle gemakken voorzien. Ontbijt was top

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 april 2026
Geverifieerd
6,0

Deel van het hotel moet nog gerenoveerd.

Wij zaten dus in het niet gerenoveerde deel, wat betreft het gedeelte wat al wel is gedaan kan ik dus niks zeggen. Het hotel is wat saai, voor eigenlijk alle leeftijden saai. Er is een tennisbaan maar dat ziet er niet uit, ergens in de hoek is een pingpongtafel geparkeerd. De minigolf baan is hilarisch, maar kan zo de prullenbak in. De schoonmaaksters zijn allemaal geïrriteerd en zuchten erop los! Ze vergeten alleen te stofzuigen overal de hele tijd en dat is wel vies. Vies tapijt dus overal ook in de lift. Persoonlijk zou ik als hotel zijnde het zwembad water verwarmen, bepaalde maanden van het jaar, dat is voor iedereen leuker. Nu is het gewoon een ijs bad. De bedden lagen niet erg lekker, ontbijt was te doen. Het hotel ligt centraal en je bent zo op het strand. Om de hoek een supermarkt, perfect. Ook naar de bus lopen is maar zo’n 12 minuten. Omgeving top, hotel niet echt ik zou wat leukers boeken.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 november 2025
Geverifieerd
10

Vakantie Mallorca

Vriendelijk personeel. Hotel ligt op loopafstand van zee.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2025
Geverifieerd
8,0

Prima hotel als je het afzet tegen de prijs

Wij verbleven van 20 t/m 25 oktober met ons gezin (2 volwassenen en 2 kinderen) in Ona Palmira Paguera Hotel. Het hotel oogt op de foto’s mooier dan in werkelijkheid; er is de afgelopen jaren duidelijk weinig aan onderhoud en vernieuwing gedaan. Dat is op zich geen ramp, maar het valt wel op zodra je aankomt. De zwembaden zijn onverwarmd, dus alleen geschikt voor echte bikkels — zoals onze kinderen 😉. Het ontbijtbuffet is prima: voldoende variatie en goed van kwaliteit. Wat tegenviel, zijn de extra kosten voor zaken die je normaal gesproken bij een viersterrenhotel inbegrepen verwacht. De jacuzzi wordt alleen aangezet als er betalende gasten voor de sauna zijn (€ 8,00 per sessie). Staat de sauna eenmaal aan, dan mag iedereen erin – wat een beetje vreemd voelt. Voor het kluisje op de kamer betaal je € 2,50 per nacht. Een handdoek voor het zwembad kost € 4,00 per stuk, en voor een schone handdoek betaal je opnieuw € 4,00. Daarnaast is het niet mogelijk snacks te bestellen bij het zwembad. Er staan enkel vendingmachines, waardoor veel gasten – wij ook – naar de supermarkt op loopafstand gaan voor iets lekkers. Zijn we ontevreden? Zeker niet. Als je niet de hoofdprijs wilt betalen, moet je ook geen vijfsterrenervaring verwachten. De ligging is namelijk uitstekend: vlak bij het strand met gezellige restaurantjes en een prettige sfeer. Ook de bereikbaarheid is top – vanaf de snelweg ben je binnen enkele minuten bij het hotel. Tot slot: onze Ryanair-vlucht was onderdeel van het pakket, maar dat was helaas geen succes. Daar zouden we een boek over kunnen schrijven – al hoort dat niet bij deze hotelreview 😉.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 15 oktober 2025
Geverifieerd
6,0

paguera mallorca

Het hotel bestaat uit meerdere blokken. Ik denk dat het meerdere hotels zijn geweest wat nu 1 is geworden. Voor de faciliteiten wat ze bieden is het geen 4 sterren hotel. Je betaald er wel voor. Veel dicht. Bar gesloten s avonds. Jammer! Ik zat voor mijn idee in het mooiere gedeelte van het hotel. Ik had een mooie kamer.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 13 oktober 2025
Geverifieerd
8,0

Verblijf in hotel Ona Palmira

Een 4-daags verblijf begin oktober .

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2025
Geverifieerd
6,0

Net hotel

Een hotel welke overgenomen is door een andere firma, deze heeft ook het naastgelegen hotel gekocht en erbij betrokken. Helaas zie je dat terug,.o.a. 1 plek om te eten wat elke dag lijkt dat er te weinig bestek is kommen, glazen en soms even geen brood. Personeel.werkt zich de naad uit de kont. Echter in de avond is er niks te beleven de leiding besluit per dag of de bar open is of niet erg jammer, personeel kan het klimaatsysteem niet eens zelf bedienen, vaak te koud. Kamers zijn prima. Hotel heeft wel een opfrisbeurt nodig aan de buitenzijde. Door het samenvoegen van ruimtes staat er ook veel ruimte leeg, in de eetzaal staan de koffiemachines op de meest onlogische plekken. Het personeel is over het algemeen heel aardig, sommigen werken er al vele jaren.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2025
Geverifieerd
10

Fijn hotel!

Goed geholpen met het inchecken, aaardige dame uit Bulgarije die ook Duits spreekt, zeer behulpzaam. Fijne en zeer schone hotelkamer. De schoonmaak elke dag was ook zeer goed. Goed en uitgebreid ontbijt. 'S avonds is er in het hotel niks te doen, geen entertainment, maar dat was voor ons ook geen probleem. We zoeken zelf wel iets op. Juist fijn dat het rustig in het hotel is. Eén keer het buffet diner gedaan en ook lekker en niet duur. Hou wel rekening met trappen lopen op het terrein. We moesten vanuit ons gebouw naar het restaurant of om buiten het terrein te komen, wel veel trappen lopen. Voor mindervaliden is dit niet zo'n geschikt hotel. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 september 2025
Geverifieerd
8,0

Prima hotel

Goed hotel, kamer is net voldoende groet. Elke dag worden de kamers schoongemaakt en krijg je nieuwe handendoeken, dit was super. Personeel vriendelijk. Ontbijt is wel echt heel erg druk met veel Engelsen en Duitsers. Avondeten is gevarieerd en is prima.

Foto's van klanten