Heerlijke korte vakantie
“ Ik was 5 nachten in dit leuke hotel. Ruime kamer met een groot balkon. De kamer wordt elke dag grondig gepoetst. Uitgebreid ontbijt en heerlijk dinerbuffet. Elke dag was bij het diner dezelfde tafel voor iedereen gereserveerd. Dit vond ik eigenlijk wel heel prettig, zo hoefde ik niet te zoeken waar ik kon zitten. Personeel is erg vriendelijk. Mooi zwembad met genoeg bedjes om heerlijk te genieten van de zon. Strand is dichtbij. Leuke winkeltjes in de buurt. Als ik 1 minpuntje moet noemen is het dat ik in bad moest douchen met een ouderwets douchegordijn, dat vind ik niet meer van deze tijd. Maar voor de rest ben ik zeer tevreden over dit hotel en ik kom zeker nog een keer terug. “




