MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa reviews

8,9
Fantastisch
8 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
64%
Goed
36%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
9,0
Locatie
8,8
Hygiëne
9,1
Kindvriendelijk
9,1
Faciliteiten
8,6
Decoratie
9,3
Eten en drinken
9,2
Personeel
8,4
Slaapcomfort
8,8
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (8)

Sorteer
0 - 8 van 8 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 mei 2026
Geverifieerd
10

Perfect familie hotel voor een weekje Mallorca

Fijn hotel met mooi zwembad, wellness en gym. We hebben een super relaxte vakantie gehad. Het eten was ook super goed en hele aardige bediening vooral Mary iedere avond stond ze daar met een big smile.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 8 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Geweldig!!!

Zwembad was leuk, buffet in de ochtend dikke prima. In de avond ook voldoende keuze. Locatie was echt top half uur van de luchthaven, overal dichtbij. Strand was nog geen 2 minuten lopen. Genoeg restaurantjes, winkeltjes in de buurt. Tip huur een auto om het eiland te ontdekken. Enige minpuntje was wifi deze was niet werkzaam. Dit moeten ze verbeteren.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 29 april 2026
Geverifieerd
10

Super blij met de D-reizen service

We zijn hartstikke blij met de service van D-reizen alles was goed geregeld,

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 oktober 2019
9,0

top hotel.

Een schoon en mooi hotel. Mooi zwembad. 1 straatje vanaf een mooi strand. Gezellige eet en drink gelegenheden in de buurt en bij het strand. Het ontbijt en diner is goed en uitgebreid en ook de drank aan tafel is niet duur. Opvallend vriendelijk personeel .Een aanrader. Maar mensen! Ga niet. Is het dadelijk vol als ik weer wil.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 september 2019
8,0

zeer goed hotel zeer kind vriendelijk hotel

zeer goed gelegen hotel overal kort bij, bij de zee een het centrum

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 september 2019
9,0

zeer goed hotel zeer kind vriendelijk hotel

zeer goed hotel overal kort bij,bij zee een centrum

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2019
9,0

Leuke en nette hotel.

Een nette hotel, met goede animatie team en bezigheden voor diverse leeftijds catogorien. Eten in het restaurant is wel OK, kan beter. Er werd ook tussen de middag live cooking uitgevoerd, hier smaakte het allemaal net wat lekkerder.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 juli 2019
7,0

Goede ligging maar overal voor betalen

Ik had half pensioen geboekt. Dit betekent geen drinken erbij. Ik was alleen met een dochter. Had specifiek gevraagd naar een kamer met zwembadzicht. Ik kreegeen kamer met uitzicht op een parkeerplaats. Dag van vertrek was 7 uur in de ochtend. Je krijgt dan niks aan eten mee. Geen ontbijt of koffie. Ik leverde de baddoeken in waar een borg op zit van €20. Gingen ze moeilijk doen. Uiteindelijk kreeg ik mijn geld. En nu de voordelen..locatie is super. Je bent zo op het strand. Leuke eettentjes in de buurt. Hotel is wel super schoon. Zwembaden zijn leuk maar wel aan de kleine kant.

Foto's van klanten