Van Sintruijen
Laatst bijgewerkt: 25 april 2026
Geverifieerd
Prachtig hotel
“ Goed hotel. Vriendelijk personeel. Ontbijt zeer uitgebreid. Maar avondeten was niet OK. Dus best geen half pension nemen. Er zijn voldoende betere alternatieven in de buurt. “
