
“ Heel fijn hotel aan de rand van toeristisch gebied. Laagbouw, veel planten. Gemoedelijke prettige sfeer. Veel Duitse toeristen maar dat vonden wij geen probleem. Schoon. Vriendelijk personeel die Engels en Duits verstaan. Eten is van goede kwaliteit en ruime keuze. Zowel standaard buffet zoals frietjes, pasta, pizza, salade en fruit. Maar ook lokale specialiteiten. Op loopafstand (850m) ligt een prachtig natuurgebied en een bushalte. Wij zijn heel tevreden. Zeker een aanrader. “
“ Ik was met een vriendin in april in dit Allsun hotel, met als doel een wandel/zonvakantie. Prima uitvalsbasis om met een huurauto op pad te gaan. We hebben al meerdere all inclusive hotels gezien maar vonden deze erg goed. Heel schoon hotel, fijne ruime kamer met goede bedden en veel kastruimte. We hadden onze twee losse bedden uit elkaar gehaald en over de woonkamer en slaapkamer verdeeld, dat ging prima en bood ons beide een goede eigen slaapkamer. Het eten vonden wij erg goed, elke dag een ander thema en erg vers. Aan alles was gedacht. Zelfs het grote restaurant voelde sfeervol en niet massaal aan. Buiten eten op het terras was er ook sfeervol. De bar tegen het strand aan was ook fijn voor een late lunch, in t hoofdrestaurant was de lunch van 12-14u, wij kwamen vaak pas om 14u terug van een uitstapje. Tja en het is een Duits hotel, dus alles Duitstalig (of Engels, zoals wij spraken). Maar dat kun je weten als je de reviews leest vantevoren. Personeel was wel supervriendelijk. Kortom: in het voorseizoen een heerlijk en nog rustig hotel. “
“ Wij verbleven hier met ons gezin (2 ouders en 2 pubers) 5 dagen in de voorjaarsvakantie. Een prachtige rustige locatie met heel veel faciliteiten. Bij aankomst, werden we in het Duits begroet en kregen wij meten een upgrade van onze kamers. De kamers waren luxe ingericht, schoon en de bedden erg comfortabel. Het park zag er erg verzorgt uit. De keuze van het eten was zeer uitgebreid en van prima kwaliteit. Het personeel in de bediening restaurant/bar was ontzettend aardig en behulpzaam, ook hier werden we weer in het Duits aangesproken. Wel kwam het personeel bij de receptie, wanneer je vragen had, onvriendelijk over. Alle entertainment in de avond was ook in het Duits, waarbij iedereen eigenlijk op zijn stoel zat te kijken (je moet er van houden). Goed om te weten is dat buiten het seizoen de meeste winkels en geldautomaten in de omgeving gesloten zijn. “
“ Hotel, plaats, echt alles was top alleen het het hotel zit altijd vol met Duitsers echt 95 procent dat hoorde wij toen we er zaten, opzich niet zo erg alleen voor de kinderen is het wat minder leuk omdat wij geen woord duits kunnen verstaan en spreken. “
“ Heerlijk. Laagbouw, in 2 minuten lekker op het zandstrand en in 5 minuten in het natuurpark. Alles dichtbij en uitstekende service. Kamers zeer netjes en schoon. “
“ Schoon Ruime kamers “
“ Super gezinshotel, ruime luxe kamers, super (rustige) locatie direct aan het strand, mooie zwembaden , All-inclusive is hier zeer goed. Kort gezegd beter kan haast niet. “




