Fijn!!
“ Algemeen genomen, fijn hotel op een fijne locatie. Strand op loopafstand waar ligbedjes beschikbaar zijn tegen betaling. Water mooi laag en rustig dus geschikt voor kleine kindjes. De transfer naar en van het hotel ging ook heel soepel. Elke dag een ander buffet met veel aanbod, vis vlees en vega ook goed mogelijk. Ook veel fruit en desserts, en groot ontbijtaanbod. Voldoende bars met voldoende aanbod en de hele dag ijsjes beschikbaar. Personeel was erg vriendelijk, sprak meerdere talen en gaf een persoonlijke benadering. De zwembaden zijn top, de kinderbaden erg geschikt voor zowel kleintjes als wat grotere kinderen. Daarnaast is er een groter en dieper bad (met nog een afgesloten deel voor kinderen). Genoeg ligbedden beschikbaar de hele dag, ondanks de paar vlaggenplanters die al voor het ontbijt hun handdoekjes neerlegden. Ook fijn dat er zwembadwachten aanwezig zijn voor de veiligheid. Ondanks al het goede werk van het personeel merk je hier en daar dat het gebouw wat verouderd is, de liften zijn een beetje gammel en de kamers wat ouderwets qua inrichting. We sliepen helaas ook niet echt lekker op de bedden, maar dat was voor ons in verhouding tot de goede aspecten van het hotel niet zo erg. Prima douche en elke dag schoonmaak. We hebben niet veel gebruik gemaakt van de entertainment maar het animatieteam was elke dag zichtbaar aanwezig met activiteiten zoals knutselen en face painting. In de avond was er een minidisco die voor onze kleine te laat begon (20.30) maar die voor de grotere kindjes erg leuk was. Om 21.30 was er vervolgens muziek of een quiz maar daar hebben we niet aan mee gedaan. Een klein minpuntje vond ik wel dat, ondanks dat het duidelijk een familiehotel is met voornamelijk gezinnen, er overal onbedekte stopcontacten zichtbaar waren, laag genoeg voor kleine kindjes om er makkelijk bij te kunnen. Zou toch eens naar gekeken moeten worden. Tijdens ons verblijf was er wel een BHV-oefening dus men neemt veiligheid zeker serieus, maar dit viel mij toch op. “
