Mar Hotels Playa de Muro Suites reviews

8,5
Fantastisch
4 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
25%
Goed
75%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
9,5
Locatie
9,3
Kindvriendelijk
10
Hygiëne
9,0
Faciliteiten
9,0
Decoratie
10
Personeel
9,5
Eten en drinken
9,0
Slaapcomfort
9,0
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (4)

Sorteer
0 - 4 van 4 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 juni 2026
Geverifieerd
8,0

Fijn!!

Algemeen genomen, fijn hotel op een fijne locatie. Strand op loopafstand waar ligbedjes beschikbaar zijn tegen betaling. Water mooi laag en rustig dus geschikt voor kleine kindjes. De transfer naar en van het hotel ging ook heel soepel. Elke dag een ander buffet met veel aanbod, vis vlees en vega ook goed mogelijk. Ook veel fruit en desserts, en groot ontbijtaanbod. Voldoende bars met voldoende aanbod en de hele dag ijsjes beschikbaar. Personeel was erg vriendelijk, sprak meerdere talen en gaf een persoonlijke benadering. De zwembaden zijn top, de kinderbaden erg geschikt voor zowel kleintjes als wat grotere kinderen. Daarnaast is er een groter en dieper bad (met nog een afgesloten deel voor kinderen). Genoeg ligbedden beschikbaar de hele dag, ondanks de paar vlaggenplanters die al voor het ontbijt hun handdoekjes neerlegden. Ook fijn dat er zwembadwachten aanwezig zijn voor de veiligheid. Ondanks al het goede werk van het personeel merk je hier en daar dat het gebouw wat verouderd is, de liften zijn een beetje gammel en de kamers wat ouderwets qua inrichting. We sliepen helaas ook niet echt lekker op de bedden, maar dat was voor ons in verhouding tot de goede aspecten van het hotel niet zo erg. Prima douche en elke dag schoonmaak. We hebben niet veel gebruik gemaakt van de entertainment maar het animatieteam was elke dag zichtbaar aanwezig met activiteiten zoals knutselen en face painting. In de avond was er een minidisco die voor onze kleine te laat begon (20.30) maar die voor de grotere kindjes erg leuk was. Om 21.30 was er vervolgens muziek of een quiz maar daar hebben we niet aan mee gedaan. Een klein minpuntje vond ik wel dat, ondanks dat het duidelijk een familiehotel is met voornamelijk gezinnen, er overal onbedekte stopcontacten zichtbaar waren, laag genoeg voor kleine kindjes om er makkelijk bij te kunnen. Zou toch eens naar gekeken moeten worden. Tijdens ons verblijf was er wel een BHV-oefening dus men neemt veiligheid zeker serieus, maar dit viel mij toch op.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 13 mei 2026
Geverifieerd
10

Prima hotel op een geweldige locatie

Het is een heel fijn hotel met een geweldig ontbijt (we hadden uitsluitend logies/ontbijt) en ruime, brandschone kamers. We hadden een suite waarbij je dus 2 ruimtes met een tussendeur kunt splitsen. Mijn vriendin sliep naar volle tevredenheid op de slaapbank, en ikzelf in de slaapkamer met 2 aparte bedden. Voordeel is ook dat we dan in ieder gedeelte een eigen toilet en badkamer hadden. Het hotel heeft meerdere zwembaden in de prachtige tuin en is op loopafstand (5 minuten) van het prachtige natuurpark Albufera. Voor ons een prima verblijf voor een week!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 28 juli 2025
Geverifieerd
8,0

Fijn hotel

Mooi, schoon, kleinschalig hotel. Wij verbleven all-inclusive. Het buffet aanbod was heel divers en smaakvol. Ook de drankjes waren lekker, cocktails werden vers gemaakt. Personeel in het hotel was erg vriendelijk, ook voor ons zoontje. Het animatieteam was top, veel activiteiten voor de kids. Het enige minpunt vonden wij de gehorige kamers en het feit dat er tijdens ons verblijf geen Nederlanders waren. Vooral Engelse en Duitse gasten. Verder een hele leuke vakantie gehad!