y Apartamentos Leman reviews

9,1
Fantastisch
16 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
60%
Goed
40%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
9,3
Locatie
8,5
Kindvriendelijk
9,4
Hygiëne
8,6
Faciliteiten
5,5
Animatie
8,6
Decoratie
9,4
Personeel
8,6
Eten en drinken
9,2
Slaapcomfort
8,5
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (16)

Sorteer
0 - 10 van 16 reviews
Senden
Laatst bijgewerkt: 6 juni 2026
Geverifieerd
10

Heel fijn Hotel

Top vakantie gehad in Hotel Leman, Mooi schoon, goede service, heerlijk eten. Wij komen voor half pension, eten was afwisselend en zeer goed. Service ook heel goed. Zou dit hotel zeker aanbevelen. Ligging ook geweldig, binnen 2 min sta je op het strand en de bruisende boulevard. Op dag van vertrek werd speciaal het restaurant geopend zodat we nog een koffietje konden drinken en wst konden eten. ( vertrek was om 4 u snachts ) Geen animatie aanwezig, verder heel casual Hotel, maar alles wat je nodig hebt is er.

Fred
Laatst bijgewerkt: 5 maart 2026
Geverifieerd
8,0

Wandelen mallorca

We hadden n app bij leman.prima.grote slaapkamer met grote kast.kamer ook lekker ruim.in de keuken staat niks om iets warm temaken voor als je dat wilt.wij gaan lekker uiteten,dus geen probleem.t ligt prima.met een huurauto kun je het eiland zeer goed verkennen en er zijn ontzetend mooie wandelingen temaken.kortom……n geweldige vakantie!!!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 21 februari 2026
Geverifieerd
8,0

Fijn hotel

Mooie kamer op de 1ste verdieping met groot balkom waar ook 2 ligbedden op passen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 september 2025
Geverifieerd
8,0

Leman is een prima hotel op Mallorca

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2025
Geverifieerd
10

Super leuke vakantie

Het hotel kennen wij inmiddels goed en ook een gedeelte van het personeel! Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Volgend jaar zullen wij weer terugkomen!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 28 juli 2025
Geverifieerd
10

Heerlijk hotel

Mooi schoon hotel vlakbij het strand. Alles goed geregeld en lieve mensen. Geen uitgaanspubliek in het hotel en als mensen overlast veroorzaken worden ze meteen gewaarschuwd en desnoods uit het hotel gezet. Ze willen de rust van andere gasten bewaken. Het ontbijt en diner zijn prima, genoeg keuze! Badmeester aanwezig bij het zwembad, ook fijn.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 8 juni 2025
Geverifieerd
10

Top Leman

Alles was naar wens

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 februari 2025
Geverifieerd
10

Hasta luego!

We hebben drie geweldige dagen op Mallorca gehad. Het Leman Hotel in Plaja de Palma is comfortabel, het personeel is erg vriendelijk en het eten is gevarieerd en van goede kwaliteit. Ik raad aan in elk seizoen. ¡Muchas gracias, gente hermosa, cálida y buena, hasta luego!

Foto's van klanten