Heel fijn Hotel
“ Top vakantie gehad in Hotel Leman, Mooi schoon, goede service, heerlijk eten. Wij komen voor half pension, eten was afwisselend en zeer goed. Service ook heel goed. Zou dit hotel zeker aanbevelen. Ligging ook geweldig, binnen 2 min sta je op het strand en de bruisende boulevard. Op dag van vertrek werd speciaal het restaurant geopend zodat we nog een koffietje konden drinken en wst konden eten. ( vertrek was om 4 u snachts ) Geen animatie aanwezig, verder heel casual Hotel, maar alles wat je nodig hebt is er. “
