Blau Punta Reina (ex Blau Punta Reina Resort) reviews

8,6
Fantastisch
18 reviews
99% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
47%
Goed
38%
Gemiddeld
15%
Matig
0%
Slecht
0%
8,8
Locatie
9,0
Hygiëne
9,4
Kindvriendelijk
9,2
Faciliteiten
8,4
Decoratie
8,0
Animatie
8,9
Personeel
8,8
Eten en drinken
8,6
Slaapcomfort
8,6
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (18)

Sorteer
0 - 10 van 18 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 14 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Fijn hotel

Fijn hotel mooie omgeving met uitzicht op baai, goed eten maar erg druk in eetzaal met schreeuwende en rondrennende kinderen. Zou fijn zijn als er een rustig gedeelte gecreëerd zou worden voor gasten die dit willen. Supervriendelijk en behulpzaam personeel. Helaas is er niet veel buiten het hotel en moet je naar een ander dorp of stad. Dichtstbijzijnde is Porto Christo waar wat winkels en cafeetjes zijn.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 12 mei 2026
Geverifieerd
6,0

plussen en minnen

Resort zag er netjes uit en heeft een mooie speeltuin voor de kinderen. De ligging waar we zaten was prima maar het eten was koud en taai. Daarom vonden we het eten slecht. Voor mensen die slechtziend zijn zijn de traptreden in en bij het hotel haast niet te zien. Bij de speeltuin zijn de traptreden leuk beschilderd maar wel op een dusdanige manier dat ze voor slechtzienden haast niet te zien zijn.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 mei 2026
Geverifieerd
10

Top vakantie

Heerlijke vakantie gehad, alles was perfect in orde. Resort was net helemaal gerenoveerd.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 mei 2026
Geverifieerd
10

Voor de derde keer en wederom geweldig

Altijd een goed idee om hier naartoe te gaan.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 mei 2026
Geverifieerd
10

Super hotel kamers top

Hotel was super en de kamers waren top het eten was er super veel variatie en lekker en het personeel heel vriendelijk een echte aanrader

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 27 april 2026
Geverifieerd
8,0

Heerlijke week ontspannen

We zijn onlangs terug gekomen van onze week Mallorca, we verbleven op dit fijne resort met z'n 4en (man en 2 kinderen van 11 en 8). We hadden eigenlijk maar 2 minpuntjes, de kamers waren wat gehorig en er liepen voortdurend fotografen met een verlangen je te fotograferen. Voor de rest hebben we alleen maar genoten, van de pracht van het resort zelf, van het vriendelijke personeel, van het lekkere eten en van het goed georganiseerde en enthousiaste animatieteam! We hebben echt genoten van deze plek!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 april 2026
Geverifieerd
10

Genoten

Goed hotel met uigebreid all inclusive Genoeg keuze in het buffet. Genoeg aktiviteiten. Fijne vakantie gehad met ons gezin.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2025
Geverifieerd
6,0

Prima hotel, wel een aantal minpunten

Wij hebben een goed verblijf gehad. Ontvangst was netjes en er stond nog een klein buffet klaar rond 23:00. Bedden liggen prima, maar sochtends hing er een enorm vieze geur in de slaapkamer. Dit kwam vanuit het restaurant en werd ook beaamt door het personeel bij de receptie. Het omboeken van een kamer was resoluut niet mogelijk op onze 2e dag, wel op de 3e dag. Dit was echt niet te doen, na veel vragen en wachten uiteindelijk toch op de 2e dag een andere kamer gekregen. Wij raden de kamers boven het restaurant af, mede door de geur maar ook door de geluiden van ventilatoren buiten en vrachtverkeer.. maak hier aub een budgetkamer van. Verder was ons verblijf goed, eten in het restaurant vonden wij afwisselend en warm. Soms wel heel druk. Snackbar was minder goed, eten was niet warm en lag er al een tijdje. Wij hebben een bezoek gebracht aan Cala Millor (winkelen), taxi geregeld via de receptie. Ook een kijkje genomen in Porto Christo (markt op zondag en cultuur snuiven), lopend ong. 5km. De bus stopt nabij het hotel. Het uitzicht met de zonsopkomst was prachtig. Bij het zwembad lagen bedjes met een prachtig uitzicht. De baaien zijn op loopafstand, de moeite waard. Wij vonden het meeste personeel ook niet vriendelijk. Al met al prima verblijf gehad, maar wel een aantal minpuntjes.