Alcudia Garden Aparthotel reviews

7,8
Fantastisch
105 reviews
87% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
34%
Goed
39%
Gemiddeld
15%
Matig
9%
Slecht
3%
9,0
Locatie
7,8
Hygiëne
8,7
Kindvriendelijk
7,9
Faciliteiten
7,9
Decoratie
6,3
Animatie
8,7
Personeel
7,9
Eten en drinken
7,9
Slaapcomfort
7,6
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (105)

Sorteer
0 - 10 van 105 reviews
Herder
Laatst bijgewerkt: 23 mei 2026
Geverifieerd
10

Aparthotel Alcudia Garden staat voor netjes, vriendelijk en prima prijs/kwaliteit verhouding.

Goed verzorgde kamers, Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Een prima alternatief voor mensen die het in Palma en Arenal net iets te druk vinden.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 21 mei 2026
Geverifieerd
4,0

Middelmatig

Het hotel heeft een top locatie! Via een zij uitgang ben je binnen 1 minuut al op het prachtige strand van Alcudia. Buiten het hotel zijn er veel verschillende winkels te bezoeken en is er veel te doen op loopafstand. Het hotel zelf vonden ik en mijn partner een beetje matig. Qua appartement is het prima in orde en was er behalve de mega harde matrassen van de bedden niks te klagen. Hierover ben ik zelf ook voor bij de receptie geweest i.v.m. zeker de eerste dagen een hele zere rug. Helaas werd hier totaal geen moeite voor gedaan. Door het personeel werd uitgelegd dat alle kamers verschillende soorten matrassen kunen hebben, maar tot een oplossing komen werd geen moeite voor gedaan. Nog niet eens het aanbod om bij een lege kamer te kijken welk matras wel geschikt is, om deze om te wisselen. Met als gevolg dat wij dus de hele vakantie op veel te harde matrassen hebben moeten slapen. Verder was het eten tijdens zowel ontbijt, lunch en avondeten best wel eentonig. Ondanks dat er bij het avondeten elke avond een ander "thema" zou zijn. Op zich werd hier wel op ingespeeld, maar slechts met een heel select aanbod wat aangepast was op het thema. Het entertainment waren wij al helemaal niet over te spreken. Dit was werkelijk, op slechts 1 avond na ronduit amateuristisch. Op 1 avond was er live muziek, dit was zo vals en slecht dat zowel wij als meerdere andere gasten halverwege al zijn vertrokken naar de kamers. Verder was het entertainment binnen het uur vaak al afgelopen, ging de muziek uit en was er daarna helemaal niks meer te beleve, terwijl de bijbehorende bar nog gewoon een uur geopend was. Oprecht was van alle dagen de kinder disco het allerleukste om te zien deze avonden. Desondanks hebben wij wel een geweldige mooie vakantie gehad, en was het verblijf bij het hotel, buiten de minpunten om een prima verblijf.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Aparthotel Alcudia Garden

Fantastische locatie om op Mallorca te verblijven!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 mei 2026
Geverifieerd
10

Alcudia garden aparthotel

Mooie locatie, fijn zwembad, mensen die er werken zijn ook erg aardig. Erg mooie strand is dichtbij het hotel en het oude centrum is ook op loopafstand.

Van Den Bos
Laatst bijgewerkt: 2 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Enjoyable and neat place

The Algudia Garden resort was nice and atmospheric and the service of the staff was great! We went in April and it was pretty much fully booked already. I would not recommend going in the middle of Summer, especially because of crowdyness near the buffet... The location next to the beautiful beach with clear blue sea was awesome abd practical shops like Spar supermarket scriss the street... In-joy!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Huiselijke sfeer

Fijn hotel, vriendelijk personeel.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 april 2026
Geverifieerd
10

Mooi complex en schoon.

Mooie kamer/slaapkamer en het complex ziet er prima uit. Ook is er genoeg animaties aanwezig in de vorm van tafeltennis, sportveld (voetbal/volleybal), Jeu de boules, e.d.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 april 2026
Geverifieerd
10

Heel fijn verblijf!

Netjes, prima zwembad en super locatie. Alles op loopafstand. Ontbijt was goed.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 21 februari 2026
Geverifieerd
8,0

Goed 3 sterren hotel

Goed 3 sterren hotel. Alles was schoon en netjes en de bedden lagen goed. Het eten was gevarieerd en lekker. Het was nog een beetje te koud voor het buitenzwembad, maar we hebben er wel op bedjes in de zon gelegen. Het zag er hier ook netjes uit. Enige minpuntje was dat het slot op de badkamerdeur niet werkte.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 17 februari 2026
Geverifieerd
4,0

Oud hotel

Eetzaal is mega gehorig

Foto's van klanten