“ Het hotel heeft een top locatie! Via een zij uitgang ben je binnen 1 minuut al op het prachtige strand van Alcudia. Buiten het hotel zijn er veel verschillende winkels te bezoeken en is er veel te doen op loopafstand. Het hotel zelf vonden ik en mijn partner een beetje matig. Qua appartement is het prima in orde en was er behalve de mega harde matrassen van de bedden niks te klagen. Hierover ben ik zelf ook voor bij de receptie geweest i.v.m. zeker de eerste dagen een hele zere rug. Helaas werd hier totaal geen moeite voor gedaan. Door het personeel werd uitgelegd dat alle kamers verschillende soorten matrassen kunen hebben, maar tot een oplossing komen werd geen moeite voor gedaan. Nog niet eens het aanbod om bij een lege kamer te kijken welk matras wel geschikt is, om deze om te wisselen. Met als gevolg dat wij dus de hele vakantie op veel te harde matrassen hebben moeten slapen. Verder was het eten tijdens zowel ontbijt, lunch en avondeten best wel eentonig. Ondanks dat er bij het avondeten elke avond een ander "thema" zou zijn. Op zich werd hier wel op ingespeeld, maar slechts met een heel select aanbod wat aangepast was op het thema. Het entertainment waren wij al helemaal niet over te spreken. Dit was werkelijk, op slechts 1 avond na ronduit amateuristisch. Op 1 avond was er live muziek, dit was zo vals en slecht dat zowel wij als meerdere andere gasten halverwege al zijn vertrokken naar de kamers. Verder was het entertainment binnen het uur vaak al afgelopen, ging de muziek uit en was er daarna helemaal niks meer te beleve, terwijl de bijbehorende bar nog gewoon een uur geopend was. Oprecht was van alle dagen de kinder disco het allerleukste om te zien deze avonden. Desondanks hebben wij wel een geweldige mooie vakantie gehad, en was het verblijf bij het hotel, buiten de minpunten om een prima verblijf. “