Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 mei 2026
Geverifieerd
Mooi en heel schoon hotel
“ Hotel was heel schoon en netjes personeel waren echt klantvriendelijk eten was super goed elke avond hadden we weer een ander thema kwa eten hotelkamer was groot en heel schoon “
