Aparthotel Neptuno Costadeje reviews

7,1
79% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
11%
Goed
64%
Gemiddeld
3%
Matig
13%
Slecht
9%
6,6
Locatie
6,8
Kindvriendelijk
7,4
Hygiëne
7,4
Faciliteiten
7,0
Decoratie
6,9
Eten en drinken
7,6
Personeel
6,7
Slaapcomfort
7,1
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (35)

Sorteer
0 - 10 van 35 reviews
Vosjan
Laatst bijgewerkt: 25 april 2026
Geverifieerd
4,0

Gedateerde accomodatie, erg gehorig, veel Engelse jongeren/gasten, veel lawaai. Zwembaden zijn prima. Netjes schoongemaakt en bij de receptie word je goed en snel geholpen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 10 maart 2026
Geverifieerd
8,0

Oké

De eerste 2 nachten waren erg onrustig. Er was veel lawaai van jonge mensen die terug kwamen van uitgaan en luide muziek. Daarna keerde de rust terug. Toch blijft het er erg gehorig. Verder is het wel goed verblijven in Neptuno. Er wordt goed schoongemaakt. Iedereen is vriendelijk.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 maart 2026
Geverifieerd
8,0

Net appartement bij het centrum

Wij konden geen appartement met zeezicht boeken maar konden deze wel ter plekke regelen met bijbetaling. Dat hebben we gedaan en was perfect. Mooi uitzicht richting zee en Costa Adeje. Het appartement was schoon en de keuken zag er redelijk nieuw uit. Om de 2 dagen lagen er schone handdoeken maar verder geen schoonmaak. Dat vonden we ook niet nodig voor die paar dagen. Naar het strand was het 10 tot 15 minuten lopen. Makkelijk de berg af. Terug was pittig en wij hebben de taxi genomen voor €5. Het enige minpunt wat ik kan bedenken was het geluidsoverlast 's avonds en 's nachts. Niet van de muziek maar mensen die nogal luidruchtig waren.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 24 februari 2026
Geverifieerd
8,0

Heerlijk gehad, fijn zwembad, gezellig en ook rustig. Goed restaurant, la ancla op loopafstand. Hotel ligt inderdaad tegen de berg en het is een eindje lopen naar de lelijke boulevard.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 22 januari 2026
Geverifieerd
4,0

Appartement heeft vele gebreken maar is wel schoon

Appartement heeft veel achterstallig onderhoud en de bedden zijn matig

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 november 2025
Geverifieerd
2,0

Genoten maar niet vanwege neptuno

Met drie sterren waren de verwachtingen niet hoog. Maar dit viel wel erg tegen. Doucheraam kon niet open. Raam in de kamer, en schuifpui konden niet dicht. Zat letterlijk geen slot op. We waren er 6 dagen en moesten na 4 dagen tot 2x type vragen om nieuwe handdoeken. Schoonmaak of beddenopmaak idem. De laatste dag in de namiddag werd schoongemaak. Algehele staat is sterk verouderd en aan vernieuwing toe. In de nacht word de vuilnis opgehaald waardoor je standaard om half 3 wakker word van het lawaai.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 7 november 2025
Geverifieerd
8,0

Prima vakantie

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2025
Geverifieerd
8,0

Prima vermaakt. Wel ver lopen naar het strand.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 24 juni 2025
Geverifieerd
6,0

Het was oke.

Verouderde studio. Bedden waren echt aan een upgrade toe, niet fijn kunnen slapen hierdoor. Koffiezetapparaat was er niet, wel gekregen nadat we het gevraagd hadden. WiFi deed het nergens in het resort. Bij de poolbar kregen we beschimmeld eten. En onze transfer terug naar het vliegveld is nooit komen opdagen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 mei 2025
Geverifieerd
10

Perfect

Een goede hotel met goede service alleen jammer dat je niet heel erg lang warm water had om met zijn 4en te douchen

Foto's van klanten