Dreams Jardín Tropical Resort & Spa reviews

9,3
Fantastisch
143 reviews
99% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
74%
Goed
23%
Gemiddeld
3%
Matig
0%
Slecht
0%
9,0
Locatie
9,3
Hygiëne
8,1
Kindvriendelijk
9,3
Faciliteiten
9,2
Decoratie
7,0
Animatie
9,3
Personeel
9,2
Eten en drinken
9,1
Slaapcomfort
8,5
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (143)

Sorteer
0 - 10 van 143 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 23 mei 2026
Geverifieerd
10

Een super vakantie

Ontvangen met een drankje alles was perfect. Ern geweldig uitgebreid ontbijtbuffet en een heerlijk zwembad. Hotelkamer iedere dag schoonmaak en frisse lakens kortom een heerlijke vakantie.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 april 2026
Geverifieerd
10

Top hotel

We komen hier al > 10 jaar achtereen. Prima hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers zijn ruim genoeg en worden dagelijks (behalve zondag) schoongemaakt. Het ontbijt is uitstekend met erg veel keuze. In het zwembad zijn voldoende bedden en parasols; geen handdoekenrace 's ochtends.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 10 april 2026
Geverifieerd
10

Dreams Jardín Tropical Resort

Fantastisch hotel. Gezellige en goede sfeer. Erg goed verzorgd en zeer groen qua planten. Het personeel is erg vriendelijk. S’avonds gezellig buiten overal kaarsen aan. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Wij hadden alleen inclusief ontbijt, maar er is de mogelijk om om in het hotel te eten. Ze hebben een buffet, een pizzeria en een grill restaurant. Ook hier hebben wij heerlijk gegeten. Je kunt bij het zwembad iedere dag een badhanddoek ophalen voor het ligbed deze service is gratis.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 7 april 2026
Geverifieerd
8,0

Mooi hotel

Mooi hotel met oog voor detail maar toch wat verbeterpunten.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 april 2026
Geverifieerd
8,0

Wij hebben heerlijk genoten van de heerlijke vakantie, het hotel was perfect, heerlijk eten en schoon. Voor de preferredclub met uitzicht op zee was de kamer wel klein en de douche kwam weinig water uit maar voor de rest super.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 31 maart 2026
Geverifieerd
8,0

Goed

Goede

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 maart 2026
Geverifieerd
10

Prachtige mooi kwalitatief goed hotel

Geweldige hotel op een mooie ligging aan de boulevard. Vriendelijk en kundig personeel, kwalitatief goed van eten en drinken.

Foto's van klanten