Heerlijk!
“ Super hotel, mooie schone kamers, vriendelijk personeel en goed eten. “

“ Super hotel, mooie schone kamers, vriendelijk personeel en goed eten. “
“ Het hotel beviel uitstekend ! De kamer heel ruim, netjes en schoon...het hotel heeft heel veel gasten maar alles is super georganiseerd dus die drukte merk je niet. Het eten was in alle bars en restaurant helemaal prima...the roast overheerlijk vlees. Ter plekke kwamen we er pas achter dat we hier dagelijks mochten eten met all inclisive en platinum. Wij gaan zeker een keer terug “
“ Superhotel; heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Fijne kamers, fijne gym, mooie omgeving! “
“ Fantastisch hotel, goed eten, brand schoon “
“ Prachtige en net hotel Vriendelijk personeel Ideale ligging Wel wat problemen met transfer “
“ Wat een ontzettend fijn,mooi,schoon top hotel met enorm vriendelijk behulpzaam personeel. “
“ Voor de tweede keer in Guaryarmina Princess, deze keer een ruime kamer maar in een schuine hoek waardoor de inrichting wat onlogisch en enigszins oncomfortabel was. Slaapgenot prima, eten en drinken wederom groots, enorme keuze. Prima faciliteiten en super behulpzaam en vriendelijk personeel. “
“ Een superfijn hotel met vriendelijk personeel. Het eten was heerlijk, zowel in het buffetrestaurant als in het a-la-carterestaurant, Wij hebben een geweldige vakantie gehad! “
“ Mooi hotel, proper hotel met lekker eten dit alles op een top locatie !!! Komen zeker terug! “
“ Was mooi hotel, vriendelijk personeel, schoon, fantastisch mooie kamer hadden we, maar in de kamer was heerlijke grote inloopdouche. Toch nog eng min puntje Als je met vriendin of zijn of dochter gaat, is er in de slaapkamer weinig privacy. Glazen deur voor wc, en bij de wastafel kan je niet zomaar je even wassen, omdat het open in de kamer is “




