Guayarmina Princess reviews

9,2
Fantastisch
153 reviews
97% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
71%
Goed
23%
Gemiddeld
2%
Matig
4%
Slecht
0%
9,4
Locatie
9,2
Hygiëne
6,3
Kindvriendelijk
9,2
Faciliteiten
9,2
Decoratie
7,9
Animatie
9,4
Personeel
9,1
Eten en drinken
9,1
Slaapcomfort
8,7
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (153)

Sorteer
0 - 10 van 153 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 12 juni 2026
Geverifieerd
10

Heerlijk!

Super hotel, mooie schone kamers, vriendelijk personeel en goed eten.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 juni 2026
Geverifieerd
10

Fantastich verblijf in een prachtige omgeving

Het hotel beviel uitstekend ! De kamer heel ruim, netjes en schoon...het hotel heeft heel veel gasten maar alles is super georganiseerd dus die drukte merk je niet. Het eten was in alle bars en restaurant helemaal prima...the roast overheerlijk vlees. Ter plekke kwamen we er pas achter dat we hier dagelijks mochten eten met all inclisive en platinum. Wij gaan zeker een keer terug

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 8 juni 2026
Geverifieerd
10

Heel fijn hotel qua faciliteiten, personeel! Top hotel

Superhotel; heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Fijne kamers, fijne gym, mooie omgeving!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 juni 2026
Geverifieerd
10

In alle opzichten uitstekend!

Fantastisch hotel, goed eten, brand schoon

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 juni 2026
Geverifieerd
10

Prachtige vakantie

Prachtige en net hotel Vriendelijk personeel Ideale ligging Wel wat problemen met transfer

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 29 mei 2026
Geverifieerd
10

Fantastisch

Wat een ontzettend fijn,mooi,schoon top hotel met enorm vriendelijk behulpzaam personeel.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Wederom genoten.

Voor de tweede keer in Guaryarmina Princess, deze keer een ruime kamer maar in een schuine hoek waardoor de inrichting wat onlogisch en enigszins oncomfortabel was. Slaapgenot prima, eten en drinken wederom groots, enorme keuze. Prima faciliteiten en super behulpzaam en vriendelijk personeel.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 mei 2026
Geverifieerd
10

Top hotel!

Een superfijn hotel met vriendelijk personeel. Het eten was heerlijk, zowel in het buffetrestaurant als in het a-la-carterestaurant, Wij hebben een geweldige vakantie gehad!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 mei 2026
Geverifieerd
10

Top resort

Mooi hotel, proper hotel met lekker eten dit alles op een top locatie !!! Komen zeker terug!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Mooi hotel

Was mooi hotel, vriendelijk personeel, schoon, fantastisch mooie kamer hadden we, maar in de kamer was heerlijke grote inloopdouche. Toch nog eng min puntje Als je met vriendin of zijn of dochter gaat, is er in de slaapkamer weinig privacy. Glazen deur voor wc, en bij de wastafel kan je niet zomaar je even wassen, omdat het open in de kamer is

Foto's van klanten