Super hotel!
“ Super hotel, waar je bovenal met het extra geboekte privilege je een ware koning voelt! Zo ontzettend gastvrij en goede verzorging! “

“ Super hotel, waar je bovenal met het extra geboekte privilege je een ware koning voelt! Zo ontzettend gastvrij en goede verzorging! “
“ Super hotel, schoon, vriendelijk en behulpzaam personeel, erg goed eten/drinken (wij hadden all in). Waarom goed eten en drinken? A merk mixdrankjes worden gebruikt, bestel je aperol spritz? dan krijg je ook het originele merk, bestel een wijntje tijdens het eten dan kun je ook een fles bestellen. Even voor gein opgezocht maar de fles wijn die je krijgt kost tussen de 5 en 8 euro in Nederland in de supermarkt. Restaurant verkoopprijs zou rond de 25+ euro zijn. Bestel tijdens de snacks (rond 15:30) bij de pool een hamburger, dan krijg je een vers gebakken hamburger van de grilplaat. Ik heb al bij aardig wat all in hotels gezeten in Turkije, Griekenland, Spanje/Canarische eilanden, dit was een van de betere. Animatie was goed/leuk. Artiesten die serieus wat konden. Regelmatig drankje gedaan bij de Piano Bar, erg mooi om live een fatsoenlijke pianist te hebben. Soms was er ook een live zangeres, geluid is op een erg prettig niveau, zodanig dat je kun genieten van muziek maar ook samen kunt praten. Ook wat cocktails gedaan, geen kant en klare zooi maar echt een pornstar martini zoals het hoort voor jou klaargemaakt. Heel erg veel eten en drinken is op bestelling wat ik top vond. Hotel is mooi, ruimtelijk en netjes. Schoonmaaksters waren snel, fatsoenlijk en leverden goed werk. Ik kan niet anders dan dit hotel aanraden na ons bezoek. “
“ Maar een ding op deze vakantie aan te merken en dat is de oncomfortabele terugvlucht met Ryanair. Op de heenweg had in stoelen kunnen boeken met beenruimte, op de tergvlucht niet. Wat een ellende. “
“ Prima hotel. Ben niets tekort gekomen “
“ Het hotel is mooi, schoon en de bediening vriendelijk. Er is genoeg variatie in het eten en de a la carte restaurants zijn super. Je bent vanuit het hotel zo op een van de stranden. “
“ Het is jammer dat als je geen all inclusief geboekt hebt je geen gebruik kan maken van de restaurants die ze hebben. “
“ Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in H10 hotel Costa Adeje palace. De ligging aan zee en aan een mooie boulevard is ideaal; het eten afwisselend en heel goed. Prachtige tuin met infinity zwembad. Ook de kamers en de lounges waren prachtig. En bovenal behulpzaam en o zo vriendelijk personeel!! Een dikke aanrader wat ons betreft. “
“ Niet schoon, en echt aan renoveren toe, vooral buiten “
“ Dit hotel ligt in het rustige gedeelte van Adeje. Bij Caleta. Met n shuttlebussen van het hotel ben je in 20 min in Playa des America. Ook de lijndienst zit vlakbij. Hotel heeft fijne zwembaden, geen handdoekjes leggen. Veel ruimte bij de zwembaden. Wij hadden half pension. Ontbijten en buffet/diner lekker buiten. Buffet is de ene dag wat beter dan de andere. Maar keus genoeg. Fijn verblijf. We komen zeker nog terug. “
“ Review H-10 Costa Adeje Palace “




