Iberostar Waves Bouganville Playa reviews

8,7
Fantastisch
84 reviews
93% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
52%
Goed
38%
Gemiddeld
2%
Matig
8%
Slecht
0%
8,7
Locatie
8,6
Hygiëne
8,7
Kindvriendelijk
8,6
Faciliteiten
8,2
Decoratie
7,2
Animatie
9,1
Personeel
8,7
Eten en drinken
8,7
Slaapcomfort
8,2
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (84)

Sorteer
0 - 10 van 84 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 mei 2026
8,0

Locatie 10/10, Netheid 9/10, Maaltijden 6/10

Teleurgesteld van restaurant en poolbar

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 27 maart 2026
8,0

We zijn gewend aan een verblijf in dit hotel, maar betreuren een afname van de keuze en kwaliteit van het restaurant

Voor het overschot voldoet alles aan de hotelstandaarden en de beschikbaarheid en vriendelijkheid van het personeel

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 maart 2026
10

Comfortabele en nette kamer

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 maart 2026
Geverifieerd
10

Heel prettig hotel

Fijn hotel, goede service, uitstekend en veelzijdig restaurant en leuke bars Je komt niets te kort wat eten en drinken betreft. Er is veel ruimte en er zijn genoeg ligbedden bij de diverse zwembaden, ook is er elke avond animatie / live muziek, soms zelfs in 2 zalen. Als ik een min puntje moet noemen dan zijn dat de wachttijden bij de liften rond etenstijd, voor zo'n groot hotel zijn 4 liften duidelijk iets te weinig. Het star-prestige onderscheid in het hotel vond ik wat vreemd en niet echt gepast maar ja daar hebben die mensen wel flink extra voor moeten betalen. (star-prestige = een eigen afgescheiden hoek in het restaurant met een mooier uitzicht en een afgescheiden zonneterras met ruimere plekken en een wirlpool.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 maart 2026
Geverifieerd
8,0

Goed hotel, maar kamer is wel aan renovatie toe

Over het algemeen goed eten en vriendelijk personeel. Vieze borden worden snel afgeruimd. Bedden zijn erg goed. De kamers zijn wel aan renovatie toe, m.n. de badkamer. De badkamer is erg klein. Deur gaat naar binnen open en je moet je echt tussen de deur en de wastafel wurmen om binnen te komen. Handdoeken worden elke dag verschoond, ook al laat je ze hangen. Niet erg ecologisch. De douche geeft heet en koud water, dus je moet oppassen dat je je niet brandt.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 14 maart 2026
Geverifieerd
6,0

3 sterren Iberostar!

Eten goed, all inclusief oké, kamer minder, geen stoel(en) te kleine badkamer, wel schoon. Vriendelijke mensen!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 maart 2026
Geverifieerd
10

Geen toelichting bij de review gegeven

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 februari 2026
Geverifieerd
8,0

relaxation

de staff zijn super, altijd klaar voor een gesprek en oplossingen asl er iets is

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 februari 2026
8,0

Goed hotel

Hotel is goed in verschillende aspecten: mooie grote kamer met terras, badkamer met Italiaanse douche. de buitenruimte met zwembaden en de voorzieningen zijn aangenaam, het restaurant biedt een zeer ruime keuze voor zowel lunch als diner, het personeel is glimlachend en attent. Goede locatie van het hotel.

Foto's van klanten