
“ Teleurgesteld van restaurant en poolbar “
“ Voor het overschot voldoet alles aan de hotelstandaarden en de beschikbaarheid en vriendelijkheid van het personeel “
“ Fijn hotel, goede service, uitstekend en veelzijdig restaurant en leuke bars Je komt niets te kort wat eten en drinken betreft. Er is veel ruimte en er zijn genoeg ligbedden bij de diverse zwembaden, ook is er elke avond animatie / live muziek, soms zelfs in 2 zalen. Als ik een min puntje moet noemen dan zijn dat de wachttijden bij de liften rond etenstijd, voor zo'n groot hotel zijn 4 liften duidelijk iets te weinig. Het star-prestige onderscheid in het hotel vond ik wat vreemd en niet echt gepast maar ja daar hebben die mensen wel flink extra voor moeten betalen. (star-prestige = een eigen afgescheiden hoek in het restaurant met een mooier uitzicht en een afgescheiden zonneterras met ruimere plekken en een wirlpool. “
“ Over het algemeen goed eten en vriendelijk personeel. Vieze borden worden snel afgeruimd. Bedden zijn erg goed. De kamers zijn wel aan renovatie toe, m.n. de badkamer. De badkamer is erg klein. Deur gaat naar binnen open en je moet je echt tussen de deur en de wastafel wurmen om binnen te komen. Handdoeken worden elke dag verschoond, ook al laat je ze hangen. Niet erg ecologisch. De douche geeft heet en koud water, dus je moet oppassen dat je je niet brandt. “
“ Eten goed, all inclusief oké, kamer minder, geen stoel(en) te kleine badkamer, wel schoon. Vriendelijke mensen! “
“ Geen toelichting bij de review gegeven “
“ de staff zijn super, altijd klaar voor een gesprek en oplossingen asl er iets is “
“ Hotel is goed in verschillende aspecten: mooie grote kamer met terras, badkamer met Italiaanse douche. de buitenruimte met zwembaden en de voorzieningen zijn aangenaam, het restaurant biedt een zeer ruime keuze voor zowel lunch als diner, het personeel is glimlachend en attent. Goede locatie van het hotel. “




