
“ Top vakantie, alles goed geregeld. Zelfs onze vraag voor een kamer aan het zwembad werd gehoord en kregen wij de optie tot een keuze maken uit meerdere opties. Het All-in deel moet bij je passen en let op als je graag gebruik maakt van hun strand paviljoen dit is alleen mogelijk via de All-in service vanuit het aparthotel zelf. “
“ Locatie is perfect nabij de boulevard en het strand. Eten is helaas wat minder. Keuze genoeg maar iedere dag zo’n beetje hetzelfde. Resort met veel hellingen en trapjes, niet echt geschikt voor mensen die moeilijk te been zijn. Verwarmd zwembad heb ik niet kunnen vinden. Wel veel vroege vogels die handdoeken op de bedjes leggen. “
“ Lekker verblijf in Fañabe Beach Resort, alles mooi, goed verzorgd, alles op loopafstand naar zee en boulevard “
“ Top locatie en Top service “
“ De appartementen zijn fijn en mooi. Wel is er niet in elk appartement airco aanwezig. Het eten is erg slecht en weinig keuze. De zwembaden zijn fijn, maar er zijn veel te weinig bedjes aanwezig. Hierdoor krijg je het “handdoekje leggen”. En niet voor het ontbijt, maar echt ‘s nachts liggen alle bedjes al vol met handdoeken. Als er de volgende dag in de middag nog steeds niemand op het bedje ligt, wil de life guard er niets aan doen. “
“ Fantastisch hotel, mooi, lekker en goed eten, fijne zwembaden en groot appartement. Vriendelijk personeel. Compleet afgesloten dus met je pasje kan je erin en eruit. Aan het strand! “
“ De plussen: schone kamers; aardig personeel De minnen: verouderde kamers; geen airco; receptie beloofd veel maar doet weinig (uitzondering hierop is Luiz); handdoekje leggen bij zonnebedden in het resort, terwijl dat niet is toegestaan. Hoer wordt niet ingegrepen; ‘s nacht overlast van dronken gasten die met veel herrie terugkomen van het uitgaan. Soms ook zwemmen in het midden van de nacht. Ook hier wordt niet ingegrepen; ontbijt is zeer matig “
“ Bij reservatie niet echt duidelijk dat dit een " familie" hotel is. En dat mag je wel letterlijk nemen. Ondanks dat we er verbleven in de maand januari, waren er heeeeeel veel kindjes. Wat zorgde voor heeeel veel lawaai, tijdens de maaltijden. Gelukkig hadden wij enkel " met ontbijt geboekt. personeel, heel vriendelijk. Mooie vernieuwde en ruime kamers, die netjes worden gepoetst. Wel veel geluidshinder ( gangen) van de valiezen van vertrekkende en aankomende reizigers. Zwembad wat klein, in verhouding van het aantal kamers. Eten is lekker , uitgebreid en veel keuze. Het hotel heeft een ideale ligging, redelijk rustig, maar toch dichtbij zee, en. Restaurants. Huur je een auto, dan mag je , gratis, parkeergarage van hotel gebruiken. Voor ons een groot minpunt :geen zon op ons terras. Gezien we er meer dan 3 weken verbleven, hadden we gehoopt om regelmatig , rustig op ons zonnig terras te kunnen zitten. “




