AF Valle Orotava reviews

8,8
Fantastisch
41 reviews
99% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
51%
Goed
40%
Gemiddeld
9%
Matig
0%
Slecht
0%
9,1
Locatie
7,1
Kindvriendelijk
9,1
Hygiëne
8,5
Faciliteiten
8,7
Decoratie
9,1
Personeel
8,0
Eten en drinken
9,2
Slaapcomfort
8,7
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (41)

Sorteer
0 - 10 van 41 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 juni 2026
Geverifieerd
10

Vakantie Hotel AF Valle Orotava

Echt een heel mooi hotel, heel netjes en het personeel is erg vriendelijk! De 4 sterren zijn het zeker waard! Ontbijt is erg gevarieerd, erg lekker en vers. De schoonmaakster die wij hadden was mega lief en maakt echt heel goed schoon wat een pluspunt is. Ik raad dit hotel zeker aan! Parkeren mrt een auto is alleen wel echt drama in de buurt. Ik zou zeker nog een keer terug gaan! Op het dak heb je 2 zwembaden die verwarmd zijn! Echt een aanrader om daar lekker te liggen en te zwemmen, ook is er een bar waar je wat te drinken en eten kan halen. Echt een top hotel!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 28 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Goed hotel

Hotel was schoon,ruime kamers personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Zwembaden zijn zalig en volop bedjes en parasols. Tegen borg handoeken te leen bij zwembad. Wij hadden alleen ontbijt en dat was ruim voldoende. Ligging prima,restaurantjes en winkels op loop afstand.(wel erg stijlen straten dus klimmen). Wij miste wel het strand en de zee in kunnen,dus voor ons geen Tenerife meer. Maar das persoonlijk…verder zalig gehad in dit hotel en het eten is bij div restaurants heerlijk.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 28 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Fijn Hotel

Prima schoon hotel. Personeel vriendelijk en behulpzaam,zwembaden top en genoeg parasols en bedjes. Ontbijt prefect ruime keus. Ligging prima bij div restaurants en winkels. Straten wel heel stijl dus klimmen. Hotel zeker een aanrader. Tenerife zelf voor ons niet meer,wij miste het strand en de zee in kunnen(maar dat is persoonlijk).

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 28 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Fijn hotel

Fijn hotel,vriendelijk behulpzaam. Ontbijt perfect,zwembaden fijn en genoeg parasols en bedjes. Ligging goed,bij restaurants winkels enz. Wel veel stijlen straatjes,dus klimmen maar. Tenerife zelf leuk maar wij misten toch wel strand en de zee in kunnen(maar dat is persoonlijk) je kunt er heerlijk eten. Vulkaan is grappig om te zien,verder veel rotsen en daar ook alles zwart. Hotel zeker een aanrader.

Dijk
Laatst bijgewerkt: 17 februari 2026
Geverifieerd
10

Mooi schoon hotel

Mooi hotel schoon vriendelijke personeel ....goed uitstekend ontbijt! Loop afstand naar het centrum wel veel steile wegen ...

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 27 december 2025
Geverifieerd
10

very nice stay

friendly staff, nice local, very clean and comfortable room and bed

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 22 november 2025
Geverifieerd
10

Zoals altijd top

Recent voor de 10e keer gelogeerd in dit hotel. En het was weer top, schoon, elke dag bed opgemaakt, verse handdoeken, uitgebreide keuze bij het ontbijt, top. Ook de ligging is goed, wel een steil stukje lopen maar dat is 60 meter. Leuke restaurants in die buurt waar veel locals zitten. Maart wordt het volgende bezoek

Foto's van klanten