Vakantie Hotel AF Valle Orotava
“ Echt een heel mooi hotel, heel netjes en het personeel is erg vriendelijk! De 4 sterren zijn het zeker waard! Ontbijt is erg gevarieerd, erg lekker en vers. De schoonmaakster die wij hadden was mega lief en maakt echt heel goed schoon wat een pluspunt is. Ik raad dit hotel zeker aan! Parkeren mrt een auto is alleen wel echt drama in de buurt. Ik zou zeker nog een keer terug gaan! Op het dak heb je 2 zwembaden die verwarmd zijn! Echt een aanrader om daar lekker te liggen en te zwemmen, ook is er een bar waar je wat te drinken en eten kan halen. Echt een top hotel! “




