Hotel was vies en oud, personeel was echt geweldig!!
“ Hotel was echt uitgewoond, bedden kraakte, beestjes in de kamer (bugs calimera) en dochter kwam van haar bank bed af onder de rode puntjes elke ochtend???? Personeel was echt geweldig, wilde van alles voor je doen en regelen, maar gaven aan dat ze idd niets aan de kamers konden doen en het was wachten op de renovatie hopelijk in 2027!? Maar echt het personeel deed zo hun best! Dat was echt geweldig. Maar het zwembad van 19,7 graden, dus niet verwarmd, eten was vrijwel elke dag hetzelfde, badkamers waren zo vies en stonken naar pis! Voor ons niet voor herhaling vatbaar dus helaas…. Want het glutenvrij voor onze dochter was wel echt top! Ze deden echt hun uiterste best voor haar “

