Leuk kleinschalig hotel
“ Wij hebben een standaardkamer, is oud maar supernetjes. En niet onbelangrijk de kamer is echt schoon! Een heel leuk hotel prima prijs kwaliteit verhouding. Enige minpuntje is het ontbijt, daar zit totaal geen variëteit in maar dat drukt de pret niet. “




