Riu Jambo (ex La Gemma dell'Est) reviews

9,4
Fantastisch
29 reviews
99% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
75%
Goed
21%
Gemiddeld
4%
Matig
0%
Slecht
0%
8,7
Locatie
8,4
Kindvriendelijk
9,4
Hygiëne
9,2
Faciliteiten
8,2
Animatie
8,9
Decoratie
9,7
Personeel
9,0
Eten en drinken
8,9
Slaapcomfort
8,5
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (29)

Sorteer
0 - 10 van 29 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 27 mei 2026
Geverifieerd
10

Fantastisch verblijf gehad

We hebben begin mei in Hotel Riu Jambo onze vakantie gevierd. Op het hotel hebben wij geen op- of aanmerkingen. Het personeel is altijd vriendelijk. Het eten is echt goed voor een all-inclusive resort. Er is veel variatie en we zouden bijna zeggen dat er echt voor iedereen wel wat te vinden is. We zijn erg vriendelijk behandeld door Jackson en uiteraard ook zijn andere collega’s. Helaas zit het hotel wel ver van alles af. Dat was wel een minpuntje.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 mei 2026
Geverifieerd
10

Heelijk relaxen

Heerlijk hotel met top personeel. Je voelde je echt heel welkom.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 23 april 2026
Geverifieerd
10

Toch nog teleurstelling

Bij aankomst 'snachts om 2.00 uur kregen we te horen dat we in de middag om 15.00 uur in de kamer konden. Omdat we moe waren en een kamer wilden,moesten we 120 euro bijbetalen. Is dit wel goed? Graag reactie

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 31 maart 2026
Geverifieerd
10

Top hotel

Heerlijk eten, vriendelijk personeel en prachtige omgeving.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 13 maart 2026
Geverifieerd
10

Mooi hotel geweldig strand

Mooi hotel alles in orde hier een fijn strand met voldoende zwembaden en bedden veel beschutting

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 januari 2026
Geverifieerd
8,0

Verblijf Riu Jambo

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 17 januari 2026
Geverifieerd
10

Helemaal top

Groot hotel maar met een persoonlijke benadering. Alle faciliteiten aanwezig. Heel vriendelijk personeel. Thema restaurants zeker proberen, hoge kwaliteit eten. Handdoek leggen niet nodig (en toegestaan) heel veel bedjes op strand en bij een van de vele mooie zwembaden. Wie over dit hotel durft te klagen vooral thuis blijven, veel beter voor je geld vindt je niet.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 december 2025
Geverifieerd
8,0

Het was een goede verblijf

Prima verblijf met lekkere eten.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 november 2025
Geverifieerd
10

Riu Jambo uitstekend

Mooie ligging van het resort, vriendelijke mensen en een prima buffet en thema restaurant. Genoeg ligbedjes op het strand en bij de zwembaden. Kamers werden elke schoongemaakt. Het hele resort zag er schoon en verzorgd uit.

Nap
Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2025
Geverifieerd
10

Fantastisch vakantie!

Voor 12 dagen naar riu Jambo geweest. Service echt top! Lief personeel, eten super en fijne kamers! Altijd wat te doen, maar genieten aan de bar of restaurant op het water is fantastisch. Een paar dingen ondernomen op het eiland en een safari, een dikke aanrader. Via de locals is het leukst.

Foto's van klanten