Fantastisch verblijf gehad
“ We hebben begin mei in Hotel Riu Jambo onze vakantie gevierd. Op het hotel hebben wij geen op- of aanmerkingen. Het personeel is altijd vriendelijk. Het eten is echt goed voor een all-inclusive resort. Er is veel variatie en we zouden bijna zeggen dat er echt voor iedereen wel wat te vinden is. We zijn erg vriendelijk behandeld door Jackson en uiteraard ook zijn andere collega’s. Helaas zit het hotel wel ver van alles af. Dat was wel een minpuntje. “




