Anoniem
Laatst bijgewerkt: 17 april 2026
Geverifieerd
Fijn hotel
“ Kleinschalig bungalow park met prachtige tuin en veel vogels. Goede ligging met mooi uitzicht op de zee en eigen strandje. Prettige en schone kamer en badkamer. Aardig pesoneel. Lekker en uitgebreid ontbijtbuffet, al waren er soms te weinig gasten in het hotel, waardoor we met de tuk tuk naar het iets verderop gelegen en massale Regent Beach Resort werden gebracht, waar verder ook een prima ontbijt was. De chalets kunnen aan de buitenkant wel wat onderhoud gebruiken en de tuinstoelen zijn verouderd. Afgezien daarvan een heerlijk verblijf van 18 dagen gehad. “
