Anoniem
Laatst bijgewerkt: 29 april 2026
Geverifieerd
Top hotel
“ Hey hotel was een en al top. “

“ Hey hotel was een en al top. “
“ We hebben een heerlijke vakantie gehad hier. Goed hotel, ontzettend vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt, elke dag nieuwe handdoeken Schoonmaak kon iets beter. We hadden een ruime kamer, wel wat gehorig maar hebben we tot nu toe in bijna elk hotel gehad. Hotel ligt aan het strand, alleen de straat oversteken. “
“ Goed en netjes hotel, vriendelijk personeel! Aanrader. “
“ Geweldig genoten. “
“ Leuke en lekker rustige hotel alles zoals je verwacht voor een prettige verblijf......... “
