Anoniem
Laatst bijgewerkt: 21 april 2026
Geverifieerd
Heerlijk
“ Aanrader “

“ Aanrader “
“ Geen toelichting bij de review gegeven “
“ Mei regenseizoen. Er worden minder excursies aangeboden. In zee kan er niet gesnorkeld/ gezwommen worden sterke onderstroming deze periode. Bij eb kan er tussen het koraal gewandeld worden. A la cart en buffetmaaltijden. Ontbijt is voor iedereen inbegrepen is zeer uitgebreid en lekker. Bij vroeg vertrek kan er bij de receptie om een ontbijtbox gevraagd worden. Zwembaden in zones opgedeeld. 1 ouder/kind 2/3 strand en bar 4 aangelegde tuin met zwembad rustig gelegen hier grensen ook de kamers aan vanwaar je vanuit balkon begane grond rechtstreeks het zwembad in kan. “




