AnoniemLaatst bijgewerkt: 15 februari 2026Geverifieerd8,0Fantastisch gelegen en prima.“ Hotel is echt super gelegen, schoon, vriendelijk personeel en goed ontbijt. “Lees meerReview rapporteren