Anoniem
Laatst bijgewerkt: 21 mei 2026
Geverifieerd
Goed hotel
“ Lekker ontbijt, ook van 7:00 - 9:30 wat voor ons goed uit kwam. Vriendelijke mensen aan de balie die je goed willen helpen. Transfer wat op tijd voor de heen en terugreis. Kortom; mooie vakantie gehad ;) “
