HEERLIJK
“ Heerlijk, vriendelijk hotel, midden in het oude centrum “

“ Heerlijk, vriendelijk hotel, midden in het oude centrum “
“ Keurig en net hotel. Vriendelijk receptie personeel. Uitgebreid ontbijt buffet. Ruime, schone kamer met badkamer. En locatie is perfect. Centraal gelegen en bezienswaardigheden op loopafstand van het hotel. Zeker aan te bevelen voor een citytrip naar Praag. “
“ Fijn hotel, geweldige ligging midden in het oude centrum. We hebben de hele stad te voet bekeken, zo echt de sfeer kunnen proeven. Mooie ruime kamer, uitgebreid ontbijt, erg vriendelijk personeel. Als je echt Tsjechisch wilt eten, kun je in het hotel ook prima eten. “
“ Fijn hotel, vriendelijk behulpzaam personeel. Heel gunstige ligging voor zowel de is als de nieuwe stad. Alle bezienswaardigheden op loopafstand. Maar tram en metro halte om de hoek voor wie minder van lopen houdt. “
“ In de oude stad ligt dit oude hotel uit 1466. Onze superiour kamer was ruim met hoog plafond. Geen airco maar een waaier. Stevig bed en aan de straatkant gelegen. Daardoor wel geluid van de stad te horen. Moderne badkamer en heerlijke straal. “
“ Fijn hotel zaten dicht in de stad ,konden alles bezoeken . “
“ Hele gezellige accommodatie met vriendelijk personeel (Tatjana is een engel) en fantastisch eten. “



