Anoniem
Laatst bijgewerkt: 23 mei 2026
Geverifieerd
“ Rustig hotel buiten het hoogseizoen “

“ Rustig hotel buiten het hoogseizoen “
“ Het hotel i het slechtste ever, het personeel is onaardig, de kamer is aftands, de bar sluit om 23 uur ipv 00.00 uur daarna moet je betalen voor je drank en vragen ze meer dan je betaald voor den drankje in europa. En de wifi is doet het niet. “
“ Hotel erg gedateerd en vies(schimmel op douchegordijn en in 10 dagen geen een keer schone lakens) eten weinig keus,koud en smakeloos “
“ Oud en vies hotel (10 nachten geweest en geen 1 keer schone lakens gekregen) met slecht eten (weinig keus,koud en niet lekker) “
“ Hotel oud en vies(10 nachten geweest geen een keer schone lakens,zeer vies douchegordijn vol met schimmel) eten slecht(weinig keus,koud en smakeloos) “




