Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 mei 2026
Geverifieerd
Fantastisch hotel , schoon en geweldig personeel
“ Schitterend smaakvol ingericht hotel. Al het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. Hotel is bizar schoon. Hotel geeft Zen gevoel. Een echt vijf sterrenhotel. Eten was ok, maar niet onderscheidend eten “
