“ Altijd maar weer afwachten of het wat is. Nou weer genoten hoor! Zijn eigenlijk 3 complexen op groot terrein. Ligt aan het strand, een zwembad voor volwassen , 1 zwembad voor iedereen, weer helaas om 9uur al de bedjes bezet zijn..., maar 2 minuten lopen en je loopt het aquapark in met alles erop en aan. helemaal top en daar zat bedjes.
Eten simpel maar oké voor ons, kleine van mij zei opeens, nou ik heb eigenlijk elke avond lekker gegeten. ontbijt ook simpel maar oké.
Kamers oud, bedden vonden wij top. Elke dag ook schoongemaakt en nieuwe handdoeken.
Wifi minder, maar wij zijn ook verpest in Nederland.
tip, dolmus kost 1 euro naar Kusadasi centrum. Busje stop bij de supermarkt buiten het park, 10 min lopen. “