“ Na twee dagen alle reviews van verschillende hotels te hebben gelezen, heb ik uiteindelijk voor dit hotel gekozen. En wat een goede keuze was dat! Bij binnenkomst wist ik meteen dat ik op de juiste plek was. Het hotel is prachtig, met al dat groen in de receptie en een fijne, ontspannen sfeer.
De kamers zijn ruim, netjes en comfortabel. Het all-in concept is echt de moeite waard — je krijgt absoluut waar voor je geld. De cocktails zijn heerlijk en het eten is gevarieerd en van goede kwaliteit.
Kortom: een fantastisch verblijf. Ik heb volop genoten en kan dit hotel iedereen aanraden. Je zult er geen spijt van krijgen! “