Michell Hotel wordt slechter en slechter.
“ Kort maar krachtig. Het management maakt het hotel kapot. Op alles wordt inmiddels bezuinigd, warm water, onderhoud, eten! , personeel etc. Kwaliteit van het eten is drastisch gedaald, personeel van verleden jaar is allemaal weg, er is geen cent geinvesteerd in verbetering, onderhoud en vernieuwing. We hebben Michell 5x geboekt, wij gaan er niet meer naar toe. “



