Heerlijk
“ Alles was prima verzorgd en een heerlijk verblijf “

“ Alles was prima verzorgd en een heerlijk verblijf “
“ Een heel mooi net hotel ook voor de moeilijkste eter is er vanalles Iedere dag een schone kamer met een leuk opgemaakt bed “
“ We waren hier. Oor de 5 de keer dus dat zegt genoeg denk ik “
“ Vankantie was prima maar reizen met TUI zwaar onvoldoende “
“ enige minpunt is dat ze de kamer enkel schoonmaken wanneer je de poetsvrouw aanspreekt. tijdens ons verlof was dat maar 1 keer dat ik daar de kans toe heb gekregen. propere handdoeken ben ik voor de rest zelf gaan vragen aan poets personeel. voor de rest een prachtig en proper hotel met lekker eten (veel keuze) en animatie. ze komen je drankjes aan het zwembad zelfs opnemen en brengen met rolschaatsen. “
“ We komen er al 43 keer top hotel “
“ zeer aangenaam verblijf het personeel is vriendelijk overal in het hotel aan het zwembad en op het strand zeer proper en een goede variatie van het eten “
“ Super schoon hotel. Personeel werkt hard!! We hebben een mooie week vakantie gehad. Enigste nadeel : geen verwarmd zwembad wat een deze tijd toch echt een must is. “




