“ Kwam dit jaar voor 3x naar deze hotel en ben nog steeds tevreden. Kindvriendelijk, goed eten en vriendelijk personeel. “

“ Kwam dit jaar voor 3x naar deze hotel en ben nog steeds tevreden. Kindvriendelijk, goed eten en vriendelijk personeel. “
“ Burdan butun otel calisanlarina Osman beye, oda Temizlikçi lerine,garsonlara,komilere ,barmenlere,dj,animasyonculara ascilara,sahil guvenlige, kisa ado hepsini ayri ayri Lucas dolusu selamlar ve Tesekurler 13 yildir senede 3 4 kes tatile cikiyorum dunyanin coo farkli yerlerinde otellere gittim , ama ilk defa bukadar Samim’i rahat tatil yapabilecegim bir otel buldum Cocuklarin ve esim , ve arkadaslarim cok mutlu ayrildik otelden çok güzel arkadasliklar edindik seneye ayni otele gitmeyi tekrar dusunuyoruz .🤗 “
“ Ik was 2021 luxury Belek geweest. Ik was best wel tevreden. Daarom dacht ik van dit keer gaan we luxury okurcalar proberen. Ik was opzicht tevreden met hotel. Vriendelijke personeel en eten was ook prima. Hygiëne was ook in orde. Maar in de buurt geen boulevard om te winkelen wel kleine supermakten enz. aanwezig. Ik had een duplex familie kamer geboekt met 2 badkamers wel handig als je met zn vieren bent. Enige die vervelend is van antalya airpoort naar hotel met vip busje duurt ongeveer 1,5 uurtje. Neem geen transfer van die meerdere hotels langs rijden dan duurt het nog langer. Nog iets baddoekken leggen is ook echt nodig als je rond 7:30-8:00 plekje wil ben je al laat. Mensen leggen tussen 6:30-7:00 al baddoekken. Wij werden door Abdullah bij lobbybar heel goed verzorgd en door Murat bij de zwembaden ook heel goed geholpen met parasols enz. “
“ Super hotel ,heerlijk eten en ook ruime keuze. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Ook super voor kids! “
“ Fijne vakantie gehad goed personeel en de reis van luchthaven Munster tot aan het hotel was TOP Bedankt!!!! “
“ Geweldig hotel met vriendelijk personeel die stuk voor stuk in ons hart zitten. Er is altijd wat te doen voor groot en klein. Eten en drinken in overvloed. “
“ De pier vond ik geweldig,je moest wel vroeg zijn anders was het vol.Bij het zwembad was het erg warm en er is geen strand. Het terras buiten was snel vol S’avonds want ik hou niet van die harde muziek die op de pier was. “
“ Alles is aanwezig redelijk betaalbaar vriendenlijk personeel ook de lagere groep personeel mooie pier zwembad etc. “
“ Mooi, groot hotel. Er is heel de dag van alles te doen voor jong en oud. Het eten is prima. Wij hebben de laatste avond bij blockhouse (a la carte restaurant) gereserveerd. Zeker een aanrader! De massage + hammam arrangement in de spa is zeker een aanrader. Het enige minpunt is dat er veel asociale Russen en Duitsers zijn die niet normaal veel eten opscheppen en meer dan de helft laten staan. “
“ Hier ontbreekt je echt aan niets. Zonder maar iets te zeggen werd er voor onze dochter die haar 24ste verjaardag vierde tijdens ons verblijf, zo maar een fles champagne en ook gebak op de kamer verzorgd. Daarnaast ook een felicitatie kaart. Hoe attent wil je het hebben. “



