Anoniem
Laatst bijgewerkt: 28 mei 2026
Geverifieerd
Wat een leuke vakantie
“ Dit was in 1 woord. Schitterend !!! Super vriendelijk personeel, fantastische animatie, mooie shows, heel kindvriendelijk, lekker eten, mega proper hotel. Een echte aanrader aan iedereen ... Ik heb nu al heimwee 😊 “




