“ Raymar is een hotel wat vooral bezocht wordt door Russen. Alle vooroordelen over Russen zijn waar. Zeer ongemanierd. Het af oi me eten is van 19 tot 21 uur en is een ware veldslag. Grote rijen voor de deuren als het open gaat en letterlijk rennen naar de borden en het bufet. Als je netjes in de rij gaat staan wordt er continu door hen de rij voorbij gelopen om op te scheppen. Het hotel bemoeid zich nergens mee. Na het besluit om later te gaan eten zodat de drukte voorbij is, blijkt veel gewoon op te zijn en niet meer aangevuld te worden. Kennelijk wordt het nog beloond ook dus.
De kamer was simpel maar in principe voldoende. Dagelijks worden de handdoeken gewisseld, maar de schoonmaak is matig.
De animatie is goed en zijn enthousiast.
Er zijn twee zwembaden en bedjes aan strand. Als je aan het zwembad wilt liggen moet je er op tijd bij zijn. Het handdoekje leggen is bij raymar zeer populair. Zelf als ze de hele dag niet komen liggen de handdoeken er nog steeds. Ook hier doet het hotel niets mee. Verder ligt het hotel vrij ver van leuke dorpjes of steden. Naar side koste ons 70 euro heen en weer. Kennelijk kon dat iets goedkoper, maar het receptie personeel ontvangt liever wat commissie van de taxi chauffeur dan dat ze de gasten goed adviseren.
Vanaf het balkon keken we op braakliggend terrein, echt helemaal niet onderhouden. Het strand bestaat uit grote kiezelstenen en absoluut geen zand.
Alles bij elkaar viel het ons echt tegen en zouden wij niemand dit ressort aanbevelen. De leiding van het ressort herkend het bovenstaande en zeggen ons dat het nu eenmaal zo is..... “