Raymar Antalya reviews

3,8
33% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
11%
Goed
11%
Gemiddeld
11%
Matig
11%
Slecht
56%
3,4
Locatie
3,8
Hygiëne
5,0
Kindvriendelijk
5,5
Faciliteiten
4,8
Decoratie
6,3
Animatie
4,7
Personeel
4,1
Eten en drinken
5,8
Slaapcomfort
4,5
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (7)

Sorteer
0 - 7 van 7 reviews
Colman
Laatst bijgewerkt: 24 september 2024
Geverifieerd
2,0

Zeer ondermaats hotel

Het was zo slecht, dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen. Het eten was enorm slecht (soms nog rauwe kip!) het personeel is zeer onvriendelijk en opdringerig. De cocktails werden gemaakt met veel tegenzin. Het personeel spreekt ook zeer slecht Engels. Zij spreken enkel duits,turks en russisch. Ook werd er beloofd dat de kamer dagelijks proper zou gemaakt worden en de minifrigo zou ook dagelijks aangevuld worden. Dit was niet het geval. Wij zijn meerdere keren naar de lobby moeten gaan om te vragen of de kamer de dag erna wel zou gekuist worden. Mijn vriendin en ik komen hier nooit meer terug

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2024
Geverifieerd
2,0

Vuil en stank

Niet gaan!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 mei 2022
7,0

Goede prijs/kwaliteit, wel erg Russisch

Ik zou de volgende keer iets meer geld uitgeven voor een betere kwaliteit. Het personeel doet wat het kan met de geboden middelrn en probeert het iedereen naar de zin te maken!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 31 oktober 2019
2,0

Vies hotel - Personeel lui, onvriendelijk, spreken van Engels zeer slecht!!!

Herfstvakantie 2019 10 dagen in dit hotel verbleven. Nadeel: Kom je s’nachts aan, krijgt je een doggybag die op de grond heeft gelegen en dat mag je meenemen naar je kamer zodat je toch nog wat te eten had( niets van gegeten, stonk ook erg) - Drukke snelweg - Personeel onvriendelijk - Personeel van Hamam ineens zo erg onvriendelijk omdat we geen behandeling afnamen - Eten onsmakelijk en eentonig - Openbare wc’s vies ook omdat er niet vaak werd schoongemaakt - Baliemedewerker die moeite hadden met redelijk Engels te praten en boos werden omdat je ze niet begreep... Alles bij elkaar, ben ik een zeer ontevreden gast geweest in dit hotel. Ik ga er nooit meer heen in dit vieze hotel. Geen 5 sterren waard !!!

Raymond Schrijvers
Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2019
6,0

Matig hotel met 90% Russen en matig eten.

Raymar is een hotel wat vooral bezocht wordt door Russen. Alle vooroordelen over Russen zijn waar. Zeer ongemanierd. Het af oi me eten is van 19 tot 21 uur en is een ware veldslag. Grote rijen voor de deuren als het open gaat en letterlijk rennen naar de borden en het bufet. Als je netjes in de rij gaat staan wordt er continu door hen de rij voorbij gelopen om op te scheppen. Het hotel bemoeid zich nergens mee. Na het besluit om later te gaan eten zodat de drukte voorbij is, blijkt veel gewoon op te zijn en niet meer aangevuld te worden. Kennelijk wordt het nog beloond ook dus. De kamer was simpel maar in principe voldoende. Dagelijks worden de handdoeken gewisseld, maar de schoonmaak is matig. De animatie is goed en zijn enthousiast. Er zijn twee zwembaden en bedjes aan strand. Als je aan het zwembad wilt liggen moet je er op tijd bij zijn. Het handdoekje leggen is bij raymar zeer populair. Zelf als ze de hele dag niet komen liggen de handdoeken er nog steeds. Ook hier doet het hotel niets mee. Verder ligt het hotel vrij ver van leuke dorpjes of steden. Naar side koste ons 70 euro heen en weer. Kennelijk kon dat iets goedkoper, maar het receptie personeel ontvangt liever wat commissie van de taxi chauffeur dan dat ze de gasten goed adviseren. Vanaf het balkon keken we op braakliggend terrein, echt helemaal niet onderhouden. Het strand bestaat uit grote kiezelstenen en absoluut geen zand. Alles bij elkaar viel het ons echt tegen en zouden wij niemand dit ressort aanbevelen. De leiding van het ressort herkend het bovenstaande en zeggen ons dat het nu eenmaal zo is.....

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2019
3,0

Geen 5 ster hotel

Nadelen -eten en drinken slecht. -personeel onvriendelijk -kamers zijn niet schoon en hygiënisch -Spa personeel zijn arrogant en wordt je slecht behandelt -Geen Engels spreken.Alleen Russisch -kamers wordt niet goed en regelmatig schoon gemaakt -weinig informatie over hotel en omgeving in Engels en Nederlands wordt gegeven. Voor delen -Vlakbij strand -Receptie Personeel zijn redelijk goed,

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 19 juni 2019
9,0

Mooi hotel, mooie kamer en goed eten!

Heleboel Russen, ze gaan er ook al vanuit dat je een Rus bent met aanspreken. We waren de enigste 2 Nederlanders daar. Animatie voor de kinderen prima voor elkaar! 1 minuut lopen en je staat aan zee. Hotel is top, locatie is slecht. Naast een grote doorgaande weg. In de buurt niet veel te beleven. Vliegveld is ruim 2 uur rijden!

Foto's van klanten

Uitzicht vanaf ons balkon
Hotel en de drukke weg