Numa Bay Exclusive reviews

9,4
Fantastisch
11 reviews
95% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
86%
Goed
8%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
6%
9,1
Locatie
8,8
Kindvriendelijk
9,1
Hygiëne
8,9
Faciliteiten
10
Animatie
9,3
Decoratie
9,2
Personeel
9,1
Eten en drinken
8,8
Slaapcomfort
9,2
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (11)

Sorteer
0 - 10 van 11 reviews
Roel
Laatst bijgewerkt: 15 juni 2026
Geverifieerd
10

Mooi gerenoveerd resort.

Het resort is mooi opgeknapt. Op dit moment wordt een, nieuw gebouw, geopend. Hiervan zijn een groot aantal kamer nog niet klaar. Daarna zijn er +/- 780 kamers. Ik kan niet inschatten wat dit doet in de restaurants. Nu was overal veel plaats. Er waren ruimschoots ligbedjes. Professionele shows in de avond. Wel hard geluid. Een snack straat, die de hele dag open was. Voor ons zeer zeker een aanrader.

Van Gestel
Laatst bijgewerkt: 26 mei 2026
Geverifieerd
10

Super

Wij gaan jaarlijks 1 tot 2x naar Turkije. Dit hotel was voor de eerste keer en is een van mijn favorieten. Eten, keuze genoeg. Je kan dagelijks zelf afwisselen. S'middags kan je aan het strand eten, vers opgediend zoals op restaurant. Verder kan je zoals andere hotels het dagelijks buffet kiezen zowel binnen als buiten. Zalig en gezellig strand aan het hotel. Het eerste hotel waar ze hun uiterste best doen om Engels te praten. Animatie top! Hotel is aan het bijbouwen, dus nog wat stoffig aan de nieuwe zwembaden. Maar ze doen er alles aan om het gezellig en proper te maken. Voor mij was het enige min punt dat de kamers niet al te proper gekuist werden. Stonden nog vieze vet vegen op de kraan als we aan kwamen. Buiten de kamer zijn ze altijd aan het kuisen. Stadje vind ik niets... De mensen van het hotel zijn allemaal heel behulpzaam en vriendelijk

Ekkerink
Laatst bijgewerkt: 1 november 2025
Geverifieerd
10

Prima hotel

We hebben een prima vakantie gehad geweldig mooi weer,goed hotel en super vriendelijk personeel. Wij vinden het alleen te kolossaal want met het eten moet je zoeken naar een tafeltje dat vinden wij een klein minpuntje.Eten is prima voor iedereen is er wel wat te vinden.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2025
Geverifieerd
10

Hotel numa bay

Super mooi schoon netjes hotel Heel vriendelijk personeel Alleen weinig Nederlandse 1 punt is alleen In de reispapieren stond dat alle standaard kamers een balkon hadden Maar helaas was dat niet zo Wij moesten dus geld bij betalen om een kamer met balkon te kunnen krijgen

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 27 juli 2025
Geverifieerd
10

Geen toelichting bij de review gegeven

Broos
Laatst bijgewerkt: 15 mei 2025
Geverifieerd
10

Aanrader!

Kleinschalig fijn hotel aan het strand met overal lekker eten en drankjes en zeer vriendelijke mensen. Kamers ook prima!

Hr. A. Guinelly
Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2023
Geverifieerd
8,0

Numa bay

Hotel is zeer goed , het eten iets minder. Het is de 2de avond al hetzelfde eten

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2019
2,0

geen idee

niet geweest ivm faillisement thomas cook 6 uur voor vertrek werden we afgebeld. is jullie administratie wel op orde dit wisten jullie

Foto's van klanten